Ogłoszenia

xx.xx.xxxx

Forum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.

Fabuła

Marzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności.

A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...
— Pełna fabuła —

Aviram Ardavan

Profil — Dostępna

Waam

Profil — Dostępny

Gabriela

Profil — Dostępny

Ivrinka

Profil — Dostępna

Rekrutacja

TXT

Fora partnerskie


#3 Magie kolekcjonerskie

#3 Magie kolekcjonerskie 28.01.20 23:31
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
#3 Magie kolekcjonerskie


O magiach kolekcjonerskich
Poniższy temat traktuje głównie o magiach z rodzin Podmiany, Take-Over oraz Gwiezdnych Duchów (oraz każdej innej polegającej na kolekcjonowaniu form lub duchów).

Pewne magie posiadają jeden czynnik wspólny, który polega na zbieraniu przedmiotów bądź dusz, aby móc korzystać z zaklęć. Mogą być to choćby klucze, magiczne kamienie, monety, wyżej wspomniane dusze odpowiedniego typu, czy nawet zbroje i różnego rodzaju bronie - wszystko zależy od typu magii, którą chcemy się posługiwać. Ze względu na inny podział zaklęć, magie te rozpatrywane i oceniane są nieco inaczej.

Trzeba jednak zacząć od punktu najważniejszego, zdecydowanie wyróżniającego magie Kolekcjonerskie spośród jakichkolwiek innych magii: dystrybucja MM. Na naszym forum wygląda to w taki sposób, że każda przyodziana zbroja, dusza czy przywołany duch posiadają własny zbiornik mocy magicznej, który jest uzupełniany przez korzystającego z zaklęcia. Tym samym więc ilość MM przemiany/ducha jest dokładnie równe kosztom przywołania go. W przypadku niewykorzystania całej puli i odwołania przywołania pozostałe punkty natychmiast wracają do użytkownika, a w przypadku wykorzystania całości przez formy, po prostu przemiana bądź duch się wycofują, nie zwracając żadnych punktów. Na koszty przywołania wpływają między innymi zaklęcia pasywne ducha (im więcej, tym drożej) lub użyteczność, która przekłada się na poziom formy.

Formy wszystkich Magii Kolekcjonerskich mogą mieć jeden z trzech poziomów, które wpływają na różne aspekty.

Poziom Podstawowy to najbardziej podstawowe formy, które można uzyskać już na starcie rozgrywki, czyli przy tworzeniu karty magii. Formy na tym poziomie są ograniczone do dwóch zaklęć pasywnych oraz trzech aktywnych, a po włożeniu odpowiedniej ilości Punktów Doświadczenia, można je ulepszyć na poziom Zaawansowany. Formy poziomu podstawowego można uzyskać zarówno w ramach fabuły, jak i zakupić je z pomocą PD, bez potrzeby odbywania żadnego wątku.

Poziom Zaawansowany oferuje formy znacznie silniejsze od tych wspomnianych powyżej, między innymi poprzez zwiększenie limitu posiadanych zaklęć. Na tym poziomie duchy mogą posiadać trzy zaklęcia pasywne i pięć aktywnych, a ich skuteczność w walce wzrasta, albo w kierunku wytrzymałości, szybkości, ataku czy wspomaganiu towarzyszy. Uzyskać je można między innymi przez ulepszenie form z poziomu podstawowego, można je również zakupić za pełną cenę, czy zdobyć na misjach lub fabułach. Nie można ich jednak zyskać na start.

Poziom Mistrzowski to najwyższy poziom dostępny dla form Magii Kolekcjonerskich. Wliczają się w to między innymi Złote Klucze z Magii Gwiezdnych Duchów, Arcydusze dla użytkowników Take-Over oraz Praenowego Rynsztunku Podmiany. Przedmioty te można uzyskać tylko i wyłącznie w trakcie fabuły, w formie znaleziska bądź nagrody za misje. Charakteryzują się pięcioma zaklęciami pasywnymi oraz siedmioma aktywnymi, a także niesamowitą skutecznością w walce.

Więcej o przedmiotach mistrzowskich przeczytacie w następujących tematach: Praenowy Rynsztunek (Magia Podmiany), Arcydusze (Magia Take-Over), Złote Klucze (Magia Gwiezdnych Duchów).

Powrót do góry

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Nasi partnerzy

Pension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension Sunderland