Ogłoszenia

xx.xx.xxxx

Forum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.

Fabuła

Marzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności.

A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...
— Pełna fabuła —

Aviram Ardavan

Profil — Dostępna

Waam

Profil — Dostępny

Gabriela

Profil — Dostępny

Ivrinka

Profil — Dostępna

Rekrutacja

TXT

Fora partnerskie


#4 Korzystanie z magii

#4 Korzystanie z magii 26.12.19 22:40
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
#4 Korzystanie z magii


Korzystanie z magii
Jeśli chodzi o korzystanie z poszczególnych zaklęć w wątku, jest to sprawa bardzo prosta. Każdy ruch należy zapisać w poście i podkreślić (najlepiej podać nazwę zaklęcia i w jakiś sposób ją wyróżnić spośród tekstu), opisać jego działanie lub cel w obecnej sytuacji, a pod postem wykonać proste obliczenia dotyczące użycia zaklęć. Dla przykładu posłuży sytuacja, gdzie mag ze zbiornikiem o wielkości 2000MM używa trzykrotnie zaklęć kosztujących 300MM za każde użycie. Odejmowanie jest więc bardzo proste: 2000 - 3 * 300MM = 1100 MM. Zdarza się, że to MG podsumowuje koszt użycia zaklęcia, jeśli ten jest podany w zakresie od do. Mistrz Gry może również dokonać korekty kosztów, jeśli z czynników od niego niezależnych (atak innego gracza lub npc, sytuacja) mag nie użył danego zaklęcia. Odejmowanie MM za zaklęcia odbywa się tylko i wyłącznie w poście gdzie dochodzi użytku, zabrania się modyfikowania tych wartości w polach profilowych.

PrzykładGracz Y: Cofnęłam przemianę, momentalnie aktywowałam Regenerację. To powinno mi pomóc zdzierżyć ból w pojedynku z X, a także zagoić choć trochę wszelkie zranienia. Po tym natychmiast ruszyłam na oponenta, wymierzając kopnięcie w klatkę piersiową X.

Użyte zaklęcia: Regeneracja
Koszt: 2000 - 150 = 1850

Regeneracja MM
Gracz odzyskuje, tudzież regeneruje wydane na zaklęcia punkty w trakcie fabuły za wolą MG jeśli ten stwierdzi, że gracz powinien wzmocnić się przed nadchodzącym wydarzeniem lub może się już regenerować, bo nic już dla niego nie przygotował. Regeneracja ta wynosi 30% puli, o ile MG nie zarządzi inaczej.

Zmęczenie
W trakcie walki każdy mag odczuwa postępujące zmęczenie, które zmniejsza efektywność zaklęć oraz refleksy. Podobnie jak w życiu realnym nasza siła spada na wskutek ciągłego z niej korzystania, choćby przy biegu czy podnoszenia ciężarów. Tutaj takowe zmęczenie następuje w trakcie korzystania z zaklęć magicznych, tudzież wyczerpywania Źródła Mocy Magicznej. Źródło można rozwijać, aby zwiększać naszą wydolność, jednak nie chroni nas to w pełni przed skutkami ubocznymi wykorzystywania tegoż - może je co najwyżej opóźnić.

100 - 70% MM - Postać nie odczuwa żadnych negatywnych efektów, jest w pełni sił, tudzież jej zaklęcia oraz umiejętności fizyczne mają pełen potencjał.

69 - 40% MM - Postać odczuwa nieznaczne zmęczenie, efektywność jej ruchów niemagicznych może opaść, podobnie jak skuteczność zaklęć aktywnych. Źródło magii oraz zaklęcia pasywne wciąż mają pełną efektywność.

39 - 20% MM - Postać zaczyna odczuwać znaczne zmęczenie, prędkość ruchów znacznie spada, podobnie jak odporności magiczne, siła zaklęć spada o jeden poziom (nie dot. zaklęć z poziomu E). Zaklęcia pasywne stają się nieznacznie słabsze, Źródło magiczne wciąż ma pełną efektywność.

19 - 5% MM - Mocniejsze ciosy lub zaklęcia mogą doprowadzić do omdlenia postaci, efektywność wszelkich ruchów spada drastycznie, zaklęcia pasywne stają się efektywne tylko w połowie, a efektywność aktywnych spada o dwa poziomy (nie dot. D i E); rdzeń magiczny jest o połowę słabszy, o ile nie pozwala na regenerację MM.

4 - 0% MM - Postać jest niezdolna do walki. Osiągnięcie punktu krytycznego prowadzącego do oczyszczenia zbiornika może doprowadzić do natychmiastowego omdlenia na minimum 3 posty (lub 2 godziny fabularne). Postać może w tym momencie zginąć, jeśli zaistnieje sytuacja ku temu sprzyjająca.

Powrót do góry

- Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Nasi partnerzy

Pension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension Sunderland