Ogłoszenia

xx.xx.xxxx

Forum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.

Fabuła

Marzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności.

A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...
— Pełna fabuła —

Aviram Ardavan

Profil — Dostępna

Waam

Profil — Dostępny

Gabriela

Profil — Dostępny

Ivrinka

Profil — Dostępna

Rekrutacja

TXT

Fora partnerskie


#5 Unison Raid i Drugie Źródło

#5 Unison Raid i Drugie Źródło 14.01.20 2:14
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Unison Raid


O Unison Raidzie
Jedyną formą "Mocy Przyjaźni" dostępną na forum jest uformowanie Unison Raid. Jest to specjalne zaklęcie lub zestaw zaklęć działających równolegle wywołanych przez dwóch użytkowników połączonych odpowiednią więzią, co najmniej przyjaźnią. Z tego też powodu od graczy planujących korzystanie z Unison Raid w przyszłości wymaga się założenia tematu w dziale relacji. Jest to całkowita podstawa, która - jeśli zostanie poparta odpowiednimi działaniami na fabule, może zapewnić bonus dla osób pragnących korzystać z daną postacią Unison Raid częściej. Do przeprowadzenia łączonego ataku należy spełnić kilka podstawowych warunków.

Warunki Unison Raidu
1. Postaci korzystają z jednakowych lub co najmniej niewykluczających siebie magii.
2. W Unison Raidzie mogą zostać użyte tylko i wyłącznie zaklęcia zdolne do łączenia.
3. Postacie muszą osiągnąć II Poziom Więzi, aby wykonać Unison Raid.
4. Unison Raid można używać tylko raz na dany wątek, ponadto Unison Raid zawsze wykorzystuje 30% maksymalnej MM obydwu użytkowników.
5. Administrator, na podstawie Karty Magii oraz opisu relacji wytypował zaklęcia, które można łączyć w Unison Raidzie.


Drugie Źródło
Jest to aspekt każdej istoty magicznej, ukryty gdzieś wewnątrz, aktywowany tylko poprzez odpowiedni trening - bądź odpowiednią technikę zarezerwowaną dla pewnych kręgów magicznych. Według wielu każdy posiada ten ukryty drugi zbiornik gdzieś wewnątrz, jednak nie każdy mag był w stanie go odkryć. Często okazuje się, że magowie nie odkrywają tego potencjału aż do śmierci, czyniąc Drugie Źródło czymś niezwykle rzadkim. Zaklęcie pomagające w wyciągnięciu i ujarzmieniu tego aspektu magicznego wciąż pozostaje zagadką nawet dla najstarszych członków zasiadających w Radzie. Dotąd znaleźli tylko jedną magię zdolną do tego - Arkę Czasu. Kiedy jednak ktoś wchodzi w posiadania takowej, choćby dzięki komuś znajomemu czy za opłatą, może przekonać się, co ona potrafi wyczynić. Aktywacja Drugiego Źródła jednak jest niezwykle bolesna dla osoby, która jest celem zaklęcia. Jednocześnie skutkuje w niesamowitych beneficjach, z których może skorzystać mag.

Po pierwsze - jak sama nazwa wskazuje - zwiększa zasób Ethernano, które może przebywać w ciele maga, tworząc drugie, awaryjne źródło aktywowane w momencie mocnego nadwyrężenia tego pierwszego. Aktywacja jest jednak krótkotrwała - jeśli mag odzyska zdolność do regeneracji Ethernano, drugie źródło staje się nieaktywne; drugim sposobem dezaktywacji jest minięcie pewnego czasu. Jednak nie jest to największy plus tego wszystkiego: postać zyskuje możliwość korzystania z ulepszonej wersji jednego z posiadanych zaklęć, jednak to przy aktywacji pochłania natychmiast całą zawartość źródła, dezaktywując go na resztę dnia.

Drugie Źródło jest dostępne dla graczy tylko i wyłącznie drogą fabularną, dostępną do podjęcia w dowolnym momencie gry. Ze względu jednak na ból wywołany przy aktywacji tego aspektu Źródła, ból są w stanie przetrwać tylko i wyłącznie postaci na poziomie minimum rangi S.

Dodatkowy zbiornik MM
Kiedy postać zdoła uzyskać Drugie Źródło, jednocześnie uzyskuje drugi zbiornik magiczny zbierający Ethernano. Jest on aktywny w każdym wątku i podobnie jak zwykłe źródło - zawsze jest pełne. Wyjątek stanowi oczywiście jego aktywacja, która ma miejsce, gdy regularne MM maga spadnie poniżej 1000 punktów - wtedy, aby nie doprowadzić do wycieńczenia magicznego użytkownika, włącza się rzeczony drugi zbiornik i to z niego od tego momentu korzysta brak. Aktywowane źródło pozwala na korzystanie ze swoich zasobów przez maksymalnie 5 postów - czas ten jednak zostaje skrócony natychmiastowo, gdy mag ponownie zaczyna przyswajać sobie Ethernano z otoczenia. Oznacza to tyle, że kiedy osoba prowadząca fabułę zezwoli na regenerację MM, Drugie Źródło zostaje zdezaktywowane. Aktywacja i dezaktywacja to zawsze działania samoistne, niewymagające ingerencji maga.

Wartość Drugiego Źródła zawsze jest zależna od tego, w którym momencie postać je uzyskała - tudzież od ilości MM posiadanej w trakcie wątku aktywującego ten aspekt. Ethernano zgromadzone w tymże stanowi połowę obecnie posiadanego przez maga, o ile nie przekroczył 10000 punktów - wtedy maksymalną wartością MM jest 5000. Jest ona zawsze stała - warto więc zastanowić się, w którym momencie iść na fabułę w tym celu.

Raz aktywowane źródło jest niedostępne do końca obecnej fabuły - lub, jeśli trwa ona dłużej niż kilka godzin - przez 24 godziny.

Wzmocnienie zaklęcia
Po uzyskaniu Drugiego Źródła gracz powinien się oczywiście udać do swojego rozwoju - tam może wzmocnić jedno z wybranych zaklęć o dodatkowy efekt. Jest on zależny jedynie od gracza - no i oczywiście od sprawdzających i ze względu na warunki jego aktywacji, może być silniejszy od regularnego zaklęcia, jednak nie może zwiększyć obrażeń, wykraczając poza ramy kosztu zaklęcia oraz jego rangi. Nie mogą zostać ulepszone ani Rdzeń, ani zaklęcia pasywne - musi być to zaklęcie aktywowane - tutaj również warto się zastanowić, co wybieracie, gdyż nie ma możliwości dokonania zmian. Ulepszone w ten sposób zaklęcie jest dualne, co oznacza, że można wciąż korzystać z podstawowej wersji, jak i tej wzmocnionej Źródłem.

Aktywacja takiego zaklęcia jest prosta - wystarczy podkreślić, w poście, że używa się wzmocnionej wersji zaklęcia. W takim przypadku pobierane są koszty za podstawowe użycie zaklęcia, a Zbiornik oferowany przez Drugie Źródło jest w pełni wykorzystywane na zaklęcie, dezaktywując je do końca bieżącej fabuły lub na 24h. Oznacza to tyle, że wzmocnienie jest dostępne tylko raz na fabułę, jednak jak zostało powiedziane wyżej, wciąż można korzystać z podstawowego zaklęcia.

Przykłady
W trakcie wątku na uzyskanie Drugiego Źródła gracz miał 8000MM, więc zawartość drugiego zbiornika magicznego będzie wynosiła 4000MM. Zdecydował się, aby jego Ognista Pięść Smoczego Zabójcy zyskała efekt pozwalający na wypalenie pewnej ilości MM przeciwnika.

Wykorzystał ją w trakcie najbliższego wątku, więc z kosztów odjął koszta podstawowej wersji zaklęcia, a Drugie Źródło stało się całkowicie nieaktywne do końca wątku. Jeśli w trakcie tego wątku jego MM spadnie poniżej 1000MM, nie dojdzie do aktywacji drugiego zbiornika.
Re: #5 Unison Raid i Drugie Źródło 14.01.20 2:52
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance

Drugie Źródło

Jest to aspekt każdej istoty magicznej, ukryty gdzieś wewnątrz, aktywowany tylko poprzez odpowiedni trening - bądź odpowiednią technikę zarezerwowaną dla pewnych kręgów magicznych. Według wielu każdy posiada ten ukryty drugi zbiornik gdzieś wewnątrz, jednak nie każdy mag był w stanie go odkryć. Często okazuje się, że magowie nie odkrywają tego potencjału aż do śmierci, czyniąc Drugie Źródło czymś niezwykle rzadkim. Zaklęcie pomagające w wyciągnięciu i ujarzmieniu tego aspektu magicznego wciąż pozostaje zagadką nawet dla najstarszych członków zasiadających w Radzie. Dotąd znaleźli tylko jedną magię zdolną do tego - Arkę Czasu. Kiedy jednak ktoś wchodzi w posiadania takowej, choćby dzięki komuś znajomemu czy za opłatą, może przekonać się, co ona potrafi wyczynić. Aktywacja Drugiego Źródła jednak jest niezwykle bolesna dla osoby, która jest celem zaklęcia. Jednocześnie skutkuje w niesamowitych beneficjach, z których może skorzystać mag.

Po pierwsze - jak sama nazwa wskazuje - zwiększa zasób Ethernano, które może przebywać w ciele maga, tworząc drugie, awaryjne źródło aktywowane w momencie mocnego nadwyrężenia tego pierwszego. Aktywacja jest jednak krótkotrwała - jeśli mag odzyska zdolność do regeneracji Ethernano, drugie źródło staje się nieaktywne; drugim sposobem dezaktywacji jest minięcie pewnego czasu. Jednak nie jest to największy plus tego wszystkiego: postać zyskuje możliwość korzystania z ulepszonej wersji jednego z posiadanych zaklęć, jednak to przy aktywacji pochłania natychmiast całą zawartość źródła, dezaktywując go na resztę dnia.

Drugie Źródło jest dostępne dla graczy tylko i wyłącznie drogą fabularną, dostępną do podjęcia w dowolnym momencie gry. Ze względu jednak na ból wywołany przy aktywacji tego aspektu Źródła, ból są w stanie przetrwać tylko i wyłącznie postaci na poziomie minimum rangi S.


Dodatkowy zbiornik Mocy Magicznej

Kiedy postać zdoła uzyskać Drugie Źródło, jednocześnie uzyskuje drugi zbiornik magiczny zbierający Ethernano. Jest on aktywny w każdym wątku i podobnie jak zwykłe źródło - zawsze jest pełne. Wyjątek stanowi oczywiście jego aktywacja, która ma miejsce, gdy regularne MM maga spadnie poniżej 1000 punktów - wtedy, aby nie doprowadzić do wycieńczenia magicznego użytkownika, włącza się rzeczony drugi zbiornik i to z niego od tego momentu korzysta brak. Aktywowane źródło pozwala na korzystanie ze swoich zasobów przez maksymalnie 5 postów - czas ten jednak zostaje skrócony natychmiastowo, gdy mag ponownie zaczyna przyswajać sobie Ethernano z otoczenia. Oznacza to tyle, że kiedy osoba prowadząca fabułę zezwoli na regenerację MM, Drugie Źródło zostaje zdezaktywowane. Aktywacja i dezaktywacja to zawsze działania samoistne, niewymagające ingerencji maga.

Wartość Drugiego Źródła zawsze jest zależna od tego, w którym momencie postać je uzyskała - tudzież od ilości MM posiadanej w trakcie wątku aktywującego ten aspekt. Ethernano zgromadzone w tymże stanowi połowę obecnie posiadanego przez maga, o ile nie przekroczył 10000 punktów - wtedy maksymalną wartością MM jest 5000. Jest ona zawsze stała - warto więc zastanowić się, w którym momencie iść na fabułę w tym celu.

Raz aktywowane źródło jest niedostępne do końca obecnej fabuły - lub, jeśli trwa ona dłużej niż kilka godzin - przez 24 godziny.

Wzmocnienie zaklęcia

Po uzyskaniu Drugiego Źródła gracz powinien się oczywiście udać do swojego rozwoju - tam może wzmocnić jedno z wybranych zaklęć o dodatkowy efekt. Jest on zależny jedynie od gracza - no i oczywiście od sprawdzających i ze względu na warunki jego aktywacji, może być silniejszy od regularnego zaklęcia, jednak nie może zwiększyć obrażeń, wykraczając poza ramy kosztu zaklęcia oraz jego rangi. Nie mogą zostać ulepszone ani Rdzeń, ani zaklęcia pasywne - musi być to zaklęcie aktywowane - tutaj również warto się zastanowić, co wybieracie, gdyż nie ma możliwości dokonania zmian. Ulepszone w ten sposób zaklęcie jest dualne, co oznacza, że można wciąż korzystać z podstawowej wersji, jak i tej wzmocnionej Źródłem.

Aktywacja takiego zaklęcia jest prosta - wystarczy podkreślić, w poście, że używa się wzmocnionej wersji zaklęcia. W takim przypadku pobierane są koszty za podstawowe użycie zaklęcia, a Zbiornik oferowany przez Drugie Źródło jest w pełni wykorzystywane na zaklęcie, dezaktywując je do końca bieżącej fabuły lub na 24h. Oznacza to tyle, że wzmocnienie jest dostępne tylko raz na fabułę, jednak jak zostało powiedziane wyżej, wciąż można korzystać z podstawowego zaklęcia.

Przykład

W trakcie wątku na uzyskanie Drugiego Źródła gracz miał 8000MM, więc zawartość drugiego zbiornika magicznego będzie wynosiła 4000MM. Zdecydował się, aby jego Ognista Pięść Smoczego Zabójcy zyskała efekt pozwalający na wypalenie pewnej ilości MM przeciwnika.

Wykorzystał ją w trakcie najbliższego wątku, więc z kosztów odjął koszta podstawowej wersji zaklęcia, a Drugie Źródło stało się całkowicie nieaktywne do końca wątku. Jeśli w trakcie tego wątku jego MM spadnie poniżej 1000MM, nie dojdzie do aktywacji drugiego zbiornika.

Powrót do góry

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Nasi partnerzy

Pension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension Sunderland