Ogłoszeniaxx.xx.xxxxForum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.FabułaMarzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności. A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...— Pełna fabuła — #6 Zaklęcia gildii i stronnictwStrona 1 z 1 • Miano : txt Wiadomości ogółem : 295 Postów fabularnych : 9 Data dołączenia : 18/02/2019 Echo Mag Balam Alliance Zaklęcia gildii i stronnictw Poprzedni: #5 Unison Raid i Drugie Źródło O zaklęciach Zaklęcia gildyjne są technikami związanymi z samymi przynależnościami - są mocami zarówno aktywnymi, jak i pasywnymi płynącymi z emblematów gildyjnych nałożonych na ciało maga należącego do danej grupy gildyjnej. Każdy gracz ma dostęp tylko do tych zaklęć i stron pasywnych, którymi dysponuje jego gildia. Zazwyczaj do odblokowania niektórych zaklęć istnieją potrzebne do spełnienia wymagania - najczęściej są to zadania związane z rangami. W przypadku, gdy gracz należy do więcej niż jednej gildii, liczy się najdłuższa przynależność, najczęściej pierwotna - postać może korzystać ze stron pasywnych i aktywnych tylko jednej gildii. Wszystkie zaklęcia aktywne są ograniczone limitem jednego użycia dotyczącym wszystkich członków biorących udział w wątku lub evencie, o ile nie zostało zaznaczone inaczej. Przykładowo, jeśli na misji rangi S jest trzech członków Sabertooth o tej randze i jeden z nich wykorzysta zaklęcie, żaden z nich nie będzie w stanie go użyć do końca bieżącej fabuły. Zaklęcia stronnictw, podobnie jak te gildyjne, wywodzą się z przynależności - ta jednak jest sygnowana przedmiotem przekazywanym postaci wraz z awansem na daną rangę. Sytuacja jest więc nieco utrudniona - jeśli nie będziesz posiadał przedmiotu na danej misji, ani nie będziesz mógł potwierdzić swojej przynależności do grupy, ani uzyskać zaklęć. Nie oznacza to jednak, że kradzież takowego sprawi, że można "ukraść" zaklęcia stronnictw - artefakty Alvarez, Rady i Tajnych Sił Fiore są nasycone dzierżącego je maga. Zaklęcia gildii Balam Alliance Zaklęcie pasywne: Demoniczna obecność Działanie: Wystarczy tylko obecność członka Balam, aby zasiać w ludzkich sercach niepokój. Ludzie mają prawo się obawiać - podobnie jak słabsi magowie. Im większa przepaść MM na korzyść maga Balam, tym członkowie innych gildii bardziej się go obawiają. Wymagania: Przynależność do Balam Alliance Zaklęcie Rangi S: Przemiana Działanie: Każdy mag po pomyślnym przejściu przez egzamin na rangę S, jest obdarowany przez Darackę zaklęciem pozwalającym na przemianę w demona. Przemiana zapewnia odporność na zaklęcia rangi E i D, jednak nie radzi sobie z blokowaniem zaklęć poziomów zbliżających się do S. Forma demona zapewnia zwiększenie szybkości poruszania oraz siłę, ale podwaja koszt zaklęć używanych przez maga. Forma wygasza się samoistnie po 5 postach. Wymagania: Przynależność do Balam Alliance, nagroda za zdany egzamin na rangę S. Ranga zaklęcia: S Koszt: 600MM/post Crime Sorciere Zaklęcie pasywne: Człowiek bez twarzy Działanie: Jeśli twoja twarz jest znana wszędzie, nie możesz liczyć na anonimowość. Bierna zdolność Crime Sorciere pozwala na jej zwiększenie poprzez iluzoryczną aurę utrudniającą rozpoznanie twarzy. Im większą mag na przewagę MM nad członkami innych gildii, tym trudniej jest im go rozpoznać - korzystanie z zaklęć jednak sprawia, że iluzja całkowicie znika. Wymagania: Przynależność do Crime Sorciere Lamia Scale Zaklęcie pasywne: Aura Wysłannictwa Działanie: Każdy mag Lamia Scale zapracował sobie na szacunek dzięki swojej stałości i wytrwałości. Wzbudzają dzięki temu zaufanie wśród ludu, a także innych magów. Im większą przewagę MM ma członek Lamia Scale nad magami innych gildii, tym bardziej skorzy są oni zaufać posiadaczowi tego emblematu. Wymagania: Przynależność do Lamia Scale Sabertooth Zaklęcie pasywne: Dominacja Działanie: Czujesz to? To zbliżająca się klęska. Wszyscy czują siłę płynącą od magów z tej gildii - bez wyjątków. Im większą przewagę nad innymi magami MM ma członek Sabertooth, ci zaczynają czuć i dostrzegać jego potęgę, stopniowo tracąc wiarę w swoją siłę. Wymagania: Przynależność do Sabertooth Zaklęcie Rangi S: Szablozębny Działanie: Zaklęcie pozwala na wyłonienie zaklętego w emblemacie gildii Tygrysa Szablozębnego, który stanie po stronie przyzywającego lub członków gildii. Jest zdecydowanie większy niż człowiek - długość tułowia wynosi jakieś cztery i pół metra, a wysokość sięga dwóch. Jest odporny na zaklęcia z najniższych poziomów - E i D, pozostałe zaklęcia są w stanie go uszkodzić lub zniszczyć - im bliżej poziomu S, tym większe. Tygrys zostaje przywołany na 5 postów, a na fabułę można go przyzwać tylko raz. Posiada ogromną siłę porównywalną do innych dzikich zwierząt takiej wielkości. Wymagania: Przynależność do Sabertooth, nagroda za zdany egzamin na rangę S. Ranga zaklęcia: S Koszt: 600MM/post Zaklęcia stronnictw Imperium Alvarez Zaklęcia Tajne Siły Fiore Zaklęcia Rada Magiczna Zaklęcia Strona 1 z 1 Permissions in this forum: Nie możesz odpowiadać w tematach
|