Ogłoszenia

xx.xx.xxxx

Forum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.

Fabuła

Marzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności.

A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...
— Pełna fabuła —

Aviram Ardavan

Profil — Dostępna

Waam

Profil — Dostępny

Gabriela

Profil — Dostępny

Ivrinka

Profil — Dostępna

Rekrutacja

TXT

Fora partnerskie


#6 Zaklęcia gildii i stronnictw

#6 Zaklęcia gildii i stronnictw 14.01.20 3:30
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Zaklęcia gildii i stronnictw


O zaklęciach
Zaklęcia gildyjne są technikami związanymi z samymi przynależnościami - są mocami zarówno aktywnymi, jak i pasywnymi płynącymi z emblematów gildyjnych nałożonych na ciało maga należącego do danej grupy gildyjnej. Każdy gracz ma dostęp tylko do tych zaklęć i stron pasywnych, którymi dysponuje jego gildia. Zazwyczaj do odblokowania niektórych zaklęć istnieją potrzebne do spełnienia wymagania - najczęściej są to zadania związane z rangami. W przypadku, gdy gracz należy do więcej niż jednej gildii, liczy się najdłuższa przynależność, najczęściej pierwotna - postać może korzystać ze stron pasywnych i aktywnych tylko jednej gildii.
Wszystkie zaklęcia aktywne są ograniczone limitem jednego użycia dotyczącym wszystkich członków biorących udział w wątku lub evencie, o ile nie zostało zaznaczone inaczej. Przykładowo, jeśli na misji rangi S jest trzech członków Sabertooth o tej randze i jeden z nich wykorzysta zaklęcie, żaden z nich nie będzie w stanie go użyć do końca bieżącej fabuły.

Zaklęcia stronnictw, podobnie jak te gildyjne, wywodzą się z przynależności - ta jednak jest sygnowana przedmiotem przekazywanym postaci wraz z awansem na daną rangę. Sytuacja jest więc nieco utrudniona - jeśli nie będziesz posiadał przedmiotu na danej misji, ani nie będziesz mógł potwierdzić swojej przynależności do grupy, ani uzyskać zaklęć. Nie oznacza to jednak, że kradzież takowego sprawi, że można "ukraść" zaklęcia stronnictw - artefakty Alvarez, Rady i Tajnych Sił Fiore są nasycone dzierżącego je maga.


Zaklęcia gildii
Balam Alliance
Zaklęcie pasywne: Demoniczna obecność
Działanie:
Wystarczy tylko obecność członka Balam, aby zasiać w ludzkich sercach niepokój. Ludzie mają prawo się obawiać - podobnie jak słabsi magowie. Im większa przepaść MM na korzyść maga Balam, tym członkowie innych gildii bardziej się go obawiają.
Wymagania: Przynależność do Balam Alliance

Zaklęcie Rangi S: Przemiana
Działanie:
Każdy mag po pomyślnym przejściu przez egzamin na rangę S, jest obdarowany przez Darackę zaklęciem pozwalającym na przemianę w demona. Przemiana zapewnia odporność na zaklęcia rangi E i D, jednak nie radzi sobie z blokowaniem zaklęć poziomów zbliżających się do S. Forma demona zapewnia zwiększenie szybkości poruszania oraz siłę, ale podwaja koszt zaklęć używanych przez maga. Forma wygasza się samoistnie po 5 postach.
Wymagania: Przynależność do Balam Alliance, nagroda za zdany egzamin na rangę S.
Ranga zaklęcia: S
Koszt: 600MM/post

Crime Sorciere
Zaklęcie pasywne: Człowiek bez twarzy
Działanie:
Jeśli twoja twarz jest znana wszędzie, nie możesz liczyć na anonimowość. Bierna zdolność Crime Sorciere pozwala na jej zwiększenie poprzez iluzoryczną aurę utrudniającą rozpoznanie twarzy. Im większą mag na przewagę MM nad członkami innych gildii, tym trudniej jest im go rozpoznać - korzystanie z zaklęć jednak sprawia, że iluzja całkowicie znika.
Wymagania: Przynależność do Crime Sorciere

Lamia Scale
Zaklęcie pasywne: Aura Wysłannictwa
Działanie:
Każdy mag Lamia Scale zapracował sobie na szacunek dzięki swojej stałości i wytrwałości. Wzbudzają dzięki temu zaufanie wśród ludu, a także innych magów. Im większą przewagę MM ma członek Lamia Scale nad magami innych gildii, tym bardziej skorzy są oni zaufać posiadaczowi tego emblematu.
Wymagania: Przynależność do Lamia Scale

Sabertooth
Zaklęcie pasywne: Dominacja
Działanie:
Czujesz to? To zbliżająca się klęska. Wszyscy czują siłę płynącą od magów z tej gildii - bez wyjątków. Im większą przewagę nad innymi magami MM ma członek Sabertooth, ci zaczynają czuć i dostrzegać jego potęgę, stopniowo tracąc wiarę w swoją siłę.
Wymagania: Przynależność do Sabertooth

Zaklęcie Rangi S: Szablozębny
Działanie:
Zaklęcie pozwala na wyłonienie zaklętego w emblemacie gildii Tygrysa Szablozębnego, który stanie po stronie przyzywającego lub członków gildii. Jest zdecydowanie większy niż człowiek - długość tułowia wynosi jakieś cztery i pół metra, a wysokość sięga dwóch. Jest odporny na zaklęcia z najniższych poziomów - E i D, pozostałe zaklęcia są w stanie go uszkodzić lub zniszczyć - im bliżej poziomu S, tym większe. Tygrys zostaje przywołany na 5 postów, a na fabułę można go przyzwać tylko raz. Posiada ogromną siłę porównywalną do innych dzikich zwierząt takiej wielkości.
Wymagania: Przynależność do Sabertooth, nagroda za zdany egzamin na rangę S.
Ranga zaklęcia: S
Koszt: 600MM/post


Zaklęcia stronnictw
Imperium Alvarez
Zaklęcia

Tajne Siły Fiore
Zaklęcia

Rada Magiczna
Zaklęcia

Powrót do góry

- Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Nasi partnerzy

Pension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension Sunderland