Ogłoszenia

xx.xx.xxxx

Forum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.

Fabuła

Marzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności.

A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...
— Pełna fabuła —

Aviram Ardavan

Profil — Dostępna

Waam

Profil — Dostępny

Gabriela

Profil — Dostępny

Ivrinka

Profil — Dostępna

Rekrutacja

TXT

Fora partnerskie


Balam Alliance

Balam Alliance 02.03.19 16:55
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance

U wielu osób sama ta nazwa wywołuje paniczny wręcz strach, a ci, którzy dopiero pierwszy raz spotykają wysłanników gildii, szybko rozumieją, co to oznacza: kłopoty. Balam Alliance nie jest mroczną gildią, a przymierzem trzech najgroźniejszych spośród nich, które w pełni kontrolują całe tałatajstwo z ciemnych zaułków, utrzymując rządy żelaznej ręki. Podczas Snu Magów złe siły nie były tak chętne do wiecznej hibernacji, toteż postanowiły połączyć siły i budować swoją potęgę po cichu, nie dając się przestraszyć Radzie Magicznej i ich śmiesznym rozporządzeniom mających na celu zażegnanie zagrożenia. Jak wcześniej zostało wspomniane, Balam jest przymierzem i składa się ono z trzech gildii, które piastują swoje stanowiska w tak zwanym trójkącie Fioryjskim, gdzie ich wpływy sięgają najbardziej.


Pierwszą i najważniejszą „filią” jest Grimoire Heart, w którym mistrzem jest tak zwany Hellshot: tajemniczy jegomość, który ponoć wyrzekł się własnego człowieczeństwa na rzecz magii oraz kontrowersyjnego podejścia do ludzkiego życia. Jego cele są nieznane, ale wiadomo, że zrobi wszystko i poświęci każdego, byleby dopiąć swego. W samym Sojuszu jest on najwyższym liderem, którego głos jest najważniejszy i niepodważalny, zajmuje się kontrolą oraz nadzorem pozostałych gildii należącym do sojuszu. Hellshot wabi młodych magów wizją siły oraz stworzenia świata dla wyrzutków, którzy jeśli udowodnią swoją wartość, będą mogli zasiąść u jego boku. Nikt nie wie, ile jest w tym prawdy, jednak Hellshot stosuje bardzo przekonujące metody. Drugą gildią jest Tartaros, który spadł na drugie miejsce za sprawą właśnie lidera Balam. Prowadzony jest przez niejakiego Dakurodo-sama, który lubuje się w eksperymentach na ludzkich ciałach oraz poznawaniu magii od tej mniej znanej ludziom strony. Jest on istotą niezwykle inteligentną, służącą pomocą dla swoich podopiecznych, zwłaszcza dla tych, którzy chcą dla niego służyć jako króliki doświadczalne w jego projektu „ulepszenia człowieka”. Ów filia Sojuszu zajmuje się nauką w zakresie alchemii oraz wpływie magii na ciało człowieka. Trzecią gildią zasiadającą w Trójkącie Fioryjskim jest Oracion Seis, która przypomina bardziej kult wyznający nieznanego Boga, nazywanego „Inatisha”. Pierwszą osobą szerzącą nową wiarę jest Ojciec Baldum głoszący, że doznał objawienia i z niego dowiedział się, że to właśnie Balam Alliance pisane jest poznanie oblicza prawdziwego Boga zdolnego do przemodelowania znanego im świata. Baldum jest bardzo oddany względem Hellshota, jednak nie zapomina o członkach Oracion, czy może raczej — jak to on zwykł mawiać — o swoich owieczkach. Wszyscy mówią, że do czasu rzeczonego objawienia był osobą, która prędzej spaliłaby się na stosie, aniżeli poszła wyspowiadać się zwykłemu klesze. Filia ta odpowiada za zbieranie relikwii oraz przedmiotów magicznych dla Sojuszu, a ludzie nazywają ich gildią złodziei, bo chociaż Ojciec Baldum jest wierzącym, nie znaczy, że potrafi powstrzymać się przed kradzieżą.


Każdy członek Sojuszu ma posiada trzy znaki świadczące o przynależności do niego. Poza największym głównym emblematem pośrodku, obok pojawiają się dwa pozostałe w mniejszym rozmiarze. Zazwyczaj jednak stara się, aby nie były one zbyt widoczne celem ukrycia przynależności, podobnie jest w przypadku motywów gildii. Te nie są do końca znane, ale wszystko sprowadza się do planów Hellshota, gdyż jego słowo ma największą siłę przebicia. Sam fakt, że Sojusz został zawiązany w dzisiaj znanej formie raptem dobę po Śnie Magów może mieć z tym powiązanie, podobnie jak częste odławianie widm wędrujących między innymi po Fiore.



Informacje podstawowe
Mistrz gildii: Hellshot
Rok założenia: 13. Lipca X777 - data zjednoczenia gildii do Balam Alliance.
Siedziba: Sterowiec, pozostałe filie to:
Grimoire Heart - Góry Kimbrough, Oracion Seis - Azalea, Tartaros - Tenroujima
Członków gildii: Łącznie 70 podzielone na: GH 25, Tartaros 30, OS 15
Status gildii: Mroczna
Znani członkowie: Spis postaci NPC Balam Alliance
Opiekun administracyjny: Boss
Magowie typu Slayer: 0/2
Członkowie gildii: Lista graczy
Dostępność: Dołączenie z poziomu KP lub fabularnie.
Wymagania: Brak systemowych; ---


Charakter gildii
"Demon zawsze swego słowa dotrzymuje, a gróźb i klątw szczególnie."

Gildia zrzesza głównie tych najbardziej bezlitosnych i żądnych krwi magów, którzy za nic mają sobie prawa ustanowione przez Królową czy samą Radę Magiczną. Poza pozyskiwaniem potężnych artefaktów oraz eliminacją równie potężnych jednostek z gildii legalnych prawią się także w podżeganiu buntów, szpiegostwie, a także zagłębianiu zakazanych dziedzin magicznych. Często rozwój maga jest nagradzany przez samego Hellshota, podobnie jak wszelkie działania pozwalające na przejęcie kontroli tam, gdzie potrzeba. Nie każdy jednak sieje zło dla samego czynu, niektórzy wykorzystują działanie na rzecz gildii dla usprawiedliwienia zemsty czy krucjaty, a jeszcze inni korzystają ze "schronienia" przed Radą Magiczną czy Rodziną Królewską po poważnym nagięciu prawa. Warto nadmienić, że jest to gildia w większości spopularyzowana przez demony.



Zalety i wady przynależności
Zalety
+ Strach - Członkowie Balam Alliance ze względu na swoją opinię publiczną mają większe szanse na zastraszanie postaci niezależnych w celach wyciągnięcia informacji lub przy kradzieżach.
+ Dostęp do zleceń - Członkowie Balam Alliance mają dostęp do tablicy ze zleceniami od szemranych typów czy też mistrza gildii.
+ Egzaminy na rangę S - Zezwala na podjęcie egzaminu na rangę S po wypełnieniu specjalnej misji od jednego z mistrzów filii.
+ Tajne ścieżki - Magowie mogą poruszać się między lokacjami, wykorzystując kanały i tajemne przejścia, by zostać niezauważonymi przez żołnierzy rady oraz stróżów prawa.
Wady
- Wyjęci spod prawa - Członkowie Balam Alliance zauważeni przez stróżów prawa mogą mieć poważne problemy jeśli zostaną złapani, a dobrzy magowie mogą chcieć z nimi walczyć.


Relacje z innymi grupami
Lamia Scale - Najgroźniejszy przeciwnik Balam Alliance nie przez wzgląd na swoją siłę, liczność czy ilość Świętych Magów w szeregach, a przez ideologię uniemożliwiającą sianie jakiegokolwiek zwątpienia i przeciąganie jej członków na mroczną stronę.

Sabertooth - Widząc siłę bojową magów Sabertooth, sojusz w naturalny sposób przyjął ich za cel wielu swoich ataków. W celu przygotowania Fiore na nadejście armii Zerefa należy wyczyścić Królestwo z bojowników zdolnych do odparcia najeźdźcy. Podchodzą do nich ze szczególną ostrożnością i pilnie planują wszystkie ataki na Tygrysy.

Crime Sorciere - Pomimo dziedzictwa Jellala i głównego celu istnienia tej nielegalnej gildii, Balam Alliance nie obawia się ich bezpośrednio. Braki w organizacji Grzeszników znacznie ujmują ich sile, więc od kilku lat stanowią raczej niebezpieczną zadrę niż realne zagrożenie. Oczywiście poza momentami zmasowanych ataków, kiedy nawet sojusz musi się wycofywać.

Rada Magii - Kluczowy element strategii ekspansji niszczycielskiej Balam Alliance. Jako jednostka zarządzająca funkcjonowaniem gildii magów, jest idealnym kąskiem dla sojuszu dążącego do zniszczenia tychże organizacji na terenie całego Królestwa Fiore. O ile członkowie Rady sami w sobie nie są dla nich zagrożeniem, o tyle Runiczni Rycerze są brani pod uwagę jako niespodziewane problemy w każdej misji.

Rodzina Królewska - Łakomy kąsek na piedestale zniesławionej chwały sojuszu, gdyż są przedstawiani jako przedstawiciele, władcy i najpiękniejsza wizytówka Królestwa Fiore. Członkowie sojuszu widzą w nich jednak coś piękniejszego — ich głowy stanowiłyby idealny podarek dla Spriggana, gdy ten przekroczy cały Ishgar, zapewniając Balam miejsce u boku władcy Alvarez.

Mieszkańcy Fiore - Kilkanaście lat temu, każda z mrocznych gildii mogła liczyć na strach i panikę obywateli, a wspominanie o pakcie pomiędzy największymi z nich stanowiło najstraszliwszy horror do ogniska i kufla piwa. Teraz gdy Balam Alliance wyszedł z cienia jako jednolita organizacja z silną motywacją i władzą, ludzie boją się nawet myśleć o tym, gdzie i w jaki sposób zaatakują. A taki strach sam w sobie jest potężną bronią.
Re: Balam Alliance 14.12.19 19:02
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Zaklęcia gildyjne
O użytkowaniu zaklęć gildyjnych dowiesz się z tego tematu.

Pasywne
TEKST

Aktywne
TEKST

Specjalne
TEKST

Powrót do góry

- Similar topics
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Nasi partnerzy

Pension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension Sunderland