Ogłoszenia

xx.xx.xxxx

Forum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.

Fabuła

Marzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności.

A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...
— Pełna fabuła —

Aviram Ardavan

Profil — Dostępna

Waam

Profil — Dostępny

Gabriela

Profil — Dostępny

Ivrinka

Profil — Dostępna

Rekrutacja

TXT

Fora partnerskie


Surowce

Surowce 04.02.21 18:12
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Należy pamiętać, że poza wymienionymi poniżej surowcami, gracze mogą się również posługiwać tymi, które występują naturalnie, np. żelazem, złotem i tym podobnymi elementami naszego świata. Poniżej spisane surowce są po prostu "mocniejsze" i "rzadsze".
Rudy

Ruda Esmyxu
Jedna z niepodważalnie podstawowych i najpopularniejszych rud używanych w kowalstwie oraz w jubilerstwie. Wszystko to zawdzięcza między innymi srebrnym kolorytem i połyskiem, a także dużej podatności na modelowanie na gorąco. Jest zdecydowanie najczęściej spotykaną rudą w Fiore i na całym świecie, ale nie ma zbyt dużych zdolności do chłonięcia ethernano, tudzież raczej stosuje się ją do artefaktów podstawowych.

Właściwości: Niska chłonność Ethernano, co przekłada się na niewielką ilość zaklęć wpisanych w broń; średnia odporność na uderzenia.
Występowanie: Praktycznie każde góry Fiore.


Ruda Praenonu
Kiedy mówi się o Praenononie, nie da się nie wspomnieć o wielkich wykopaliskach pod Pasmem Averill, które rozzłościły dusze tam zaklęte, skutkując śmiercią wielu górników - między innymi tych z nielegalnych koncernów. Ruda jest warta fortunę ze względu na jej niemożliwe do podrobienia zdolności do pochłaniania ethernano z powietrza, oraz wytrzymałość. Sama ruda ma kolor stłumionej, wręcz rdzawej pomarańczy z licznymi plamami, przez co często miesza się ją z żelazem lub srebrem.

Właściwości: Niesamowite zdolności chłonięcia Ethernano, dzięki czemu zwiększa się ilość zaklęć dostępnych dla oręża wykonanego z tej rudy; ogromna odporność na uderzenia; wszystkie przedmioty wykonane z użyciem Rudy Praenoru stają się artefaktami Mistrzowskimi.
Występowanie: Pasmo Averill
Wymagana fabuła na zdobycie.

Dragoryt
Jest to stop stworzony ze smoczych łusek i dowolnej rudy metalu, którego kolor zależy od użytych łusek smoka. Wykorzystywany między innymi przy wykuwaniu ekwipunku defensywnego takiego jak zbroje czy tarcze, rzadko do przedmiotów ofensywnych. Przedmioty wykonane z użyciem Dragorytu przyjmują właściwość odporności na dany żywioł, zależnej od użytej łuski smoka, przykładowo łuska smoka burzy daje nam odporność na magię elektryczności.

Właściwości: Uodparnia przedmioty na efekty żywiołów.
Wymagania: Surowiec ten nie występuje w warunkach naturalnych.
Wymagane odbycie fabuły na pozyskanie łuski smoka i przetopienia jej


Ruda Voltoitu
Jest to ruda naturalnie występująca w miejscach nazywanych przez wielu "piorunochronami świata", głównie ze względu na częstotliwość występowania burz w tych miejscach. Te żółte skupiska o chropowatej powierzchni powstają w kilka minut po uderzeniu pioruna w ziemię, na odległości sześciu metrów. Wydobywanie Voltoitu nie należy do najłatwiejszych ze względu na to, że w kontakcie z nim można zostać porażonym prądem o imponująco wysokim napięciu. Do wydobywania go używa się izolowanych narzędzi oraz specjalnych koszy z gumy.

Właściwości: Wykute z niego bronie potrafią porządnie kogoś porazić i wywołać paraliż. Wzmacnia zaklęcia bazujące na elektryczności.
Występowanie: Tereny zwane "piorunochronami świata", tylko i wyłącznie po burzy.
Wymagana fabuła na zdobycie.


Metroid
Człowiek to ciekawskie stworzenie, więc i nawet dla meteorytów spadających na ziemię znajdzie zastosowanie. Ruda wydobywana z tych skał bez żadnej obróbki wygląda jak najzwyklejszy kamień w barwie czarnej, jednak gdy się go ogrzeje do odpowiedniej temperatury, staje się płynny niczym woda, co wpływa bezpośrednio na jego plastyczność. Po obróbce staje się niezwykle twardy, a przedmioty z niego wykonane podobno są niezniszczalne. Bardzo dobrze wchłania magiczną energię, skąd jego użytkowanie w przedmiotach magicznych.

Właściwości: Czysty metroid jest niezniszczalny i łatwo pobiera energię magiczną, przez co może być używany jako bateria.
Występowanie: Meteoryty
Wymaga fabuły na zdobycie


Kocie Oko
Jest to klejnot wyglądający niemal identycznie jak popularne w jubilerstwie szmaragdy. Pomyłka może jednak kosztować wiele, gdyż traci się wówczas bardzo przydatny przedmiot magiczny pozwalający na walkę przeciwko iluzji. Jak najłatwiej go rozpoznać? Wystarczy poprosić kogoś, by spojrzał przez Kocie Oko: odbicie wówczas zniekształca się tak, że źrenica wygląda na znacznie węższą, niż rzeczywiście jest, czemu zresztą zawdzięcza nazwę. Kryształ ten wykorzystywany jest do prześwietlania iluzji.

Właściwości: Patrząc przez niego widać wszystko ukryte za iluzją.
Występowanie: Głęboko w jaskiniach na północy Fiore.
Wymaga znalezienia na fabule.


Goomalium
Jest to materiał charakterystyczny dla jaskiń położonych w strefach tropikalnych lub chociaż wilgotnych o wysokiej temperaturze powietrza. Z wyglądu przypomina najzwyklejszą gumę do żucia o różowym kolorze, a jego wydobycie może odbyć się tylko i wyłącznie z pomocą nożyc. Kilof na nic się tutaj nie zda, gdyż pochłania całą energię kinetyczną włożoną w uderzenia, a nożyce - w szczególności metalowe - nie mają problemu z przerwaniem włókien goomalium. Jest bardzo prosty w obróbce, a także odporny na uderzenia obuchami. Zupełnie inaczej wygląda kwestia cięć.

Właściwości: Jest twardszy od zwykłej gumy, a przedmioty z niego wykonane bardzo elastyczne. Odporny na uderzenia obuchem, ale nie cięcia.
Występowania: Jaskinie w terenach tropikalnych lub ciepłych i wilgotnych.


Żywe Srebro
Jest to najprościej w świecie płynny metal, który - pomimo względnie niskiej temperatury - parzy przy kontakcie ze skórą. Nazwa wywodzi się z popularnego wierzenia, jakoby w momencie odwrócenia wzroku, surowiec próbował umknąć z tac czy form. Ze względu na stan skupienia jest niezwykle trudny w obróbce, przez co nie każdy kowal podejmie się wykonania przedmiotów z tejże.

Właściwości: Zmienia kształt pod wpływem woli użytkownika. Parzy przy kontakcie ze skórą i potrafi nawet wywołać oparzenia drugiego stopnia. Bardzo słabo absorbuje energię magiczną.
Występowanie: głęboko w kopalniach, ciężko na niego trafić.
Znalezienie na fabule.

Esencje i ulepszacze

Gladian
Te błękitne kryształy przypominające nie tylko w dotyku, ale również i strukturą baloniki napełnione wodą uzyskiwana jest dzięki procesom tak zwanej gladyzacji ethernano zawartego w wodzie. Zachodzą one tylko i wyłącznie w przypadku jezior ukrytych w głębi górskich jaskiń, kilkaset metrów, a czasem nawet kilometrów od wejścia. Tylko taki mikroklimat pozwala na nastanie magii. Magiczni rzemieślnicy nie mają najmniejszego problemu ze sprowadzeniem gladianów do postaci ciekłej.

Właściwości: Wylanie Gladianu na inny metal (nawet wymodelowany) wzmacnia znacznie zdolność chłonięcia ethernano oraz odporność na uderzenia. Nie można wzmocnić Praenonu z użyciem esencji.
Występowanie:
Wymaga fabuły na zdobycie

Atacyt Srebrzysty
Niezwykle kruche, emitujące energią magiczną kryształy o delikatnym, srebrzystym poblasku, któremu zawdzięczają nazwę. Powstają głównie w wyniku eksplozji bomb ethernano, którego cząsteczki nasączają okoliczną ziemię. Jeśli te zbiorą się w skupisku, wytworzy się tam właśnie złoże Atacytu. Najłatwiej im się skupiać około 10 metrów pod ziemią, a do odnalezienia ich należy wykorzystać choćby sensor. Pył z atacytu służy za wzmacniacz magiczny do zaklęć przedmiotów.

Właściwości: Podnosi zaklęcie w przedmiocie o jedną rangę; nie można używać częściej niż trzy razy na oręż.
Występowanie: 10 metrów pod ziemią, na miejscach wojen, w których trakcie używano bomb ethernano.

Zanarleity
Czasem nazywane również klejnotem zmiennokształtnego, gdyż ich barwa jest zależna od "koloru" ethernano, tudzież żywiołu, które zostało zamknięte wewnątrz. Naturalnie możemy spotkać zarówno te przezroczyste przypominające matowe szkło - te nie zawierają żadnych zaklęć - oraz te magiczne charakteryzujące się kolorem z dowolnego spektrum tęczy. Niektóre, czyli te potężniejsze potrafią się mienić różnymi barwami, a umieszczenie takiego w przedmiocie zdolnym do przewodzenia magii udostępnia pełnię siły magii zaklętej w tym małym klejnocie - podobnie się dzieje, gdy użyjemy go do wzmocnienia już istniejącego przedmiotu. Można je podobno znaleźć na dnie oceanu.

Właściwości: Pojemnik na zaklęcia; pozwala również na wzmocnienie przemiotu zaklęciem z zanarleitu.
Występowanie: Dna oceanów, które "błyszczą" pod wpływem promieni słonecznych.


Puryfikat
Jest to biała skała, która występuje w miejscach świętych takich jak kościoły, kaplice, ołtarze i wszelkie inne o charakterze sakralnym. Podobno puryfikat pojawia się w takich miejscach po 200 latach od ich poświęcenia i oddania wiernym. Używa się go podczas egzorcyzmów, a przedmioty, w których skład wchodzi Puryfikat lepiej działają na demony. Służy jako dodatek do stopu lub ulepszacz do przedmiotów już stworzonych.

Właściwości: wzmacnia efekty przeciwko demonom, ich Klątwom oraz Zabójcom Demonów.
Występowanie: Pod kościołami i innymi świętymi miejscami mającymi ponad 200 lat.
Wymaga zdobycia na fabule bądź zakupu w sklepie.


Materiały odzwierzęce

Magiczne Skóry
Skóry zwierząt zdolne do chłonięcia Ethernano, przedmioty podstawowe.

Właściwości:
Występowanie:

Skóry Kardannów
Skóra Kardannów do zbroi mistrzowskich bardzo wytrzymała.

Właściwości:
Występowanie:

Hoskil
Kości jakiejś istoty po odpowiednim przygotowaniu

Właściwości: Zaawansowana chłonność ethernano, a także odporność na uderzenia; artefakty stworzone z Hoskilem są zawsze minimum zaawansowane.
Występowanie: txt
Wymaga fabuły na zdobycie

Drewno

Drewno Eshideru
Mocne bele drewna wykorzystywane w broniach zwykłych-zaawansowanych.

Właściwości:
Występowanie: Las Zinnia

Drewno Vemoderu
Drewno do mistrzowskich broni.

Właściwości:
Występowanie:


Powrót do góry

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Nasi partnerzy

Pension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension Sunderland