Ogłoszeniaxx.xx.xxxxForum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.FabułaMarzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności. A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...— Pełna fabuła — Magia Pogromcy BogówStrona 1 z 1 • Miano : txt Wiadomości ogółem : 295 Postów fabularnych : 9 Data dołączenia : 18/02/2019 Echo Mag Balam Alliance Magia Pogromcy Bogów Typ: Magia zapomniana typu Caster, limitowana Sposób uzyskania: Fabuła, na start Wymagania: W zależności od Generacji Magia Pogromcy Bogów (滅神魔法 Metsujin Mahō) to Zapomniana magia typu Slayer. Jak sama nazwa wskazuje, służyć ona winna do zabijania do istot boskich oraz samych Bogów. W przeciwieństwie do innych magii z tej rodziny, Pogromców Bogów jest niewątpliwie mało, głównie ze względu na brak boskich mentorów, a może raczej trudność w ich odnalezieniu. Nie da im się odmówić skuteczności zaklęć oraz ich siły, a sam mag wydaje się bezkonkurencyjny, gdy natrafi na przeciwnika o identycznym żywiole co jego własny. Samą magię w rzeczywistości ludzkość dopiero odkrywa pomimo wpisania jej do ksiąg już przed wiekami jako dar od pierwszych Bogów i herosów. Podania o tychże jednak zostały włożone między bajki i legendy dotyczące również innych mentorów dla Zabójców. Sprawa jednak wróciła na wokandę magiczną, gdy Smoki powróciły, a wraz z nimi Bogowie oraz Demony. Nikła popularność tej magii jest bezpośrednio powiązana z tym, jak trudno jest ją otrzymać. Już samo to, kto tak naprawdę może przystąpić do tego zaszczytu, jest czynnikiem zdecydowanie zmniejszającym szanse na uzyskanie mentora, a co za tym idzie: Ziarna Boga. Legendy do dziś pamiętają przypadki, że niemowlęta były porywane lub wykupywane z domów rodzinnych przez fanatyków i kultystów, gdyż właśnie jemu bądź jej przeznaczone było zostać herosem danego boga. To jemu właśnie miał przypaść zaszczyt łaski boskiej i zapobiec degradacji istot boskiego pochodzenia. Jedni jednak tracą szlachetność całego przedsięwzięcia i nie tylko zaczynają łaknąć krwi bogów, ale również i nowej mocy zyskanej dzięki rozrośnięciu się Ziarna. Nie każdego jednak czeka taki los, gdyż zabicie boskich posłańców czy mentorów nie jest jedynym warunkiem uzyskania nowej mocy: takowa chwała przypada nam również, jeśli zdołamy uzyskać błogosławieństwo innego Boga, które czyni nas Herosami właśnie. Podobnie jak w przypadku innych magii z tej rodziny, jest to magia elementarna, odróżniająca się od innych dzięki czarnemu zabarwieniu - w ramach kontrastu między niekiedy świetlistymi sylwetkami bogów, a ich przyszłymi zabójcami. Użytkownicy są w stanie pożreć materię oraz magię własnego żywiołu (poza własnymi zaklęciami) celem odzyskania mocy magicznej oraz witalności, a także celem wzmocnienia swojego następnego zaklęcia. Poza zaklęciami innych Zabójców Bogów o tym samym żywiole, mag może pożreć również zaklęcia Smoczych Zabójców. Do przemiany w Herosa może dojść tylko na drodze fabularnej i tylko przy określonym warunku, jakim jest nasączenie Ziarna przez boską esencję. Może do tego dojść tylko i wyłącznie w przypadku uzyskania boskiego błogosławieństwa. Wówczas mag zyskuje możliwość przemiany zarówno kontrolowanej w formę połowiczną, jak i niekontrolowanej w pełną. Wówczas postać taka nazywana jest Herosem. Tabu magiczne Txt Generacje Generacja Naturalna O Naturalnych Zabójcach mówi się, gdy zesłana zostanie łaska boska na osobę wybraną - najczęściej w trakcie rytuału w specjalnie przygotowanej przez wyznawców świątyni.Tacy zostają obdarowani niesamowitą mocą, której uczą się dalej dzięki wskazówkom mentora - Boga i źródła ich mocy przemawiającego w ich głowach. Głos ich jednak opuszcza, gdy uzna, że są gotowi do działania. Wciąż jednak istnieje duchowa więź między mentorem a użytkownikiem magii, która udziela mocy. Generacja Sztuczna Chęć uzyskania mocy przez osoby niegodne sprowadziła się do wynalezienia specjalnego zamiennika Boskiego Ziarna pod postacią lakrymy lub - szczególnie od niedawna - syntetycznego ziarna wszczepianego podczas eksperymentów. Ze względu na sposób tworzenia - pobieranie fragmentu ziarna od naturalnego Zabójcy - więź oraz moc nadawane w trakcie operacji są bardzo zbliżone do oryginału. Wciąż jednak przeważają elementy syntetyczne, przez co użytkownik takiego ziarna nie ma dostępu do pełnego arsenału mocy, a własnych zamienników. Herosi Są to istoty wyniesione ponad piedestał, wyróżnione spośród innych Zabójców Bogów, gdyż posiadają nie jedno błogosławieństwo, a dwa. Nasycone esencją innego boga Ziarno powoduje niekiedy niekontrolowaną przemianę, ale w zamian nadaje nowe umiejętności oraz znacznie wzmacnia magię. Zaimponować istotom boskim jest jednak ciężko, bo to już nie zależy od „znaków na niebie”, a od ogólnej siły pretendenta oraz sprostaniu pewnym próbom. Ze względu na Sen Magów, generacja nie jest dostępna na start i można ją uzyskać tylko w sposób fabularny. Zaklęcia Ze względu na ogromną różnorodność w zaklęciach aktywnych, opisane zostaną poniżej jedynie najważniejsze zaklęcia, które powinien znać każdy Zabójca Bogów lub są wymagane w karcie magii (takie jak Źródło). Źródło - Ziarno Boga Dar od Bogów pozwala magowi nie tylko na władanie konkretnym żywiołem lub elementem, ale również i pożerać zaklęcia czy przedmioty z nim związane (nie można jednak zjadać własnych zaklęć). Takie pożarte zaklęcie pozwala na regenerację pewnej ilości Mocy Magicznej, a także odzyskać część energii witalnej utraconej w walce. Co odróżnia God Slayerów od pozostałych to dodatkowy efekt pożarcia pod postacią wzmocnienia następnego rzuconego zaklęcia o jeden poziom. Ilość przywróconwego MM: [x% kosztu zaklęcia] Zaklęcia pasywne Boska Odporność - Zabójca Bogów zyskuje zwiększoną odporność na własny żywioł magiczny, niwelując część obrażeń przezeń zadanych. Boski Dar - Jakby pożeranie nie było wystarczającym problemem, tak Zabójcy Bogów są zdecydowanie trudniejsi do powalenia i zmęczenia fizycznego. Ziarno zapewnia im wytrzymałość fizyczną, jednak nie na ból. Zaklęcia aktywne Wola Boska (天命 Tenmei) - Pożarte zaklęcie własnego żywiołu można wykorzystać do użycia wzmocnienia zwanego właśnie Wolą Boską. Pozwala to na upodobnienie się do boskiego mentora, nie tylko wizualnie, ale również pod kątem zdolności. Okrywająca Zabójcę energia jego żywiołu może posłużyć do wzmocnienia kolejnych rzuconych zaklęć, albo jednorazowo (za całą pulę MM pożartego zaklęcia), albo kilkukrotnie (za pewną sumę), tym samym zwiększając obrażenia. Po wykorzystaniu całej puli zaklęcie się dezaktywuje. Sekretne Techniki Zabójców Bogów (滅神奥義 Metsujin Ōgi) to zaklęcia o niezmierzonej potędze, wymagające wielu tygodni ćwiczeń, a ze względu na stosunek zużycia mocy do zadawanych obrażeń raczej stosowane jako uderzenia końcowe. Wielu jednak nazywa je wizytówkami konkretnych Zabójców, bo każdy ma swoje własne, indywidualne Sekretne Techniki. Wady i zalety Zalety
Wady
Ze względu na potencjalną siłę magii oraz jej rzadkość, nie każdy może się połasić o tytuły Zabójców. Istnieje bowiem ograniczenie do 2 Zabójców dowolnego typu na gildię, a także wymóg logicznego i spójnego opisania historii takiej postaci. Kandydat takowy musi się postarać i sprawdzający może wymagać o wiele więcej poprawek niż przy ubieganiu się o zwykłą magię. O limitach ilościowych zabójców możesz dowiedzieć się z tego tematu. Strona 1 z 1 Permissions in this forum: Nie możesz odpowiadać w tematach
|