Ogłoszenia

xx.xx.xxxx

Forum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.

Fabuła

Marzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności.

A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...
— Pełna fabuła —

Aviram Ardavan

Profil — Dostępna

Waam

Profil — Dostępny

Gabriela

Profil — Dostępny

Ivrinka

Profil — Dostępna

Rekrutacja

TXT

Fora partnerskie


Magia Pogromcy Smoków

Magia Pogromcy Smoków 07.09.20 13:15
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Magia Pogromcy Smoków


Typ: Magia zapomniana typu Caster, limitowana
Sposób uzyskania: Fabuła, na start
Wymagania: W zależności od Generacji

Lista dostępnych smoków i żywiołów

Magia Pogromcy Smoków (滅竜魔法 Metsuryū Mahō) owiana jest licznymi legendami ze względu na jej rzadkość oraz przeznaczenie płynące już z samej nazwy. Pierwsze wzmianki na jej temat pochodzą jeszcze z zamierzchłych czasów, gdy smoki postanowiły podzielić się swoimi umiejętnościami z ludźmi. Nieznany był powód tej decyzji, aczkolwiek podejrzewano wówczas, że skoro magia ta zdolna jest do zabijania smoków, chodzi raczej o powstrzymanie ich w przyszłości, na wypadek ich buntu.


Każdy Smoczy Zabójca panuje nad jednym żywiołem lub atrybutem nadanym mu przez swojego smoczego nauczyciela, ściśle powiązanego z tym, jaką on sam magią włada. W zdecydowanej większości przypadków każdy Zabójca dysponuje tylko jednym z nich, o ile nie zaszły specjalne okoliczności doprowadzające do tymczasowego zdobycia dodatkowego. Ziarno udostępnia magię zdolną do powalenia najpotężniejszych istot tego świata, czyli smoków - a przynajmniej w teorii. W praktyce musi dojść co najmniej do tymczasowej przemiany w smoka (竜化 Ryuuka), aby zyskać moc zdolną do ich zabicia.


Smoczy Zabójca jest zdolny do pożarcia żywiołu odpowiadającego, na przykład Ognisty Smoczy Zabójca może zjeść ogień, Niebiański powietrze, a Stalowy - żelazo. Pozwala to na przywrócenie trochę mocy magicznej, a także pobudza zmęczony organizm. Nie działa jednak pożeranie własnych zaklęć: takie działanie nie przywraca żadnej witalności. Poza tym użytkownicy tej magii mają wyostrzone zmysły węchu, wzroku oraz słuchu, a ich odporność na własny żywioł jest znacznie zwiększona. Najważniejszym minusem jest zaawansowana choroba lokomocyjna, która objawia się niemal od razu, gdy pojazd rusza. Problem ten występuje szczególnie u naturalnych i mieszanych smoczych zabójców, jednak sztuczni również mogą odczuwać ten problem.


Do przemiany może dojść tylko na drodze fabularnej i tylko przy określonym warunku, jakim jest nasączenie Ziarna przez smoczą esencję. Może do tego dojść tylko i wyłącznie w przypadku zabicia smoka oraz spożyciu jego krwi lub mięsa. Wówczas mag zyskuje możliwość przemiany zarówno kontrolowanej w formę połowiczną, jak i niekontrolowanej w pełną. Wówczas postać taka nazywana jest Drakonem.


Tabu magiczne

txt

Generacje

Generacja Naturalna
Jest to generacja powstała w wyniku podarowania Ziarna przez smoczego nauczyciela, jest pierwotną i najbardziej podstawową. Wielu uważa, że jest to grupa najsłabszych zabójców, jednak pozory mogą mylić. Rozwijanie zaklęć umacnia Ziarno w ich ciele, pozwalając im na zwiększenie swojej siły w sposób całkowicie naturalny, a także mogą dopuścić do fuzji żywiołów poprzez skorzystanie z czystego ethernano lub cudzej, potężnej magii, choćby innego Zabójcy. Ziarno takie jest podatne na mutacje, które mogą objawić się w przemianie w prawdziwego smoka lub - w znacznej większości przypadków - łączenia żywiołów.

Generacja Sztuczna
Jedna z młodszych, jeśli nie najmłodszy z typów Smoczego Zabójcy powstałe przez wszczepienie sztucznego ziarna: lakrymy lub sfabrykowanej esencji. Ze względu na brak smoczych komórek nie są narażone na przemianę w smoka, a jednocześnie nie mają dostępu do Smoczej Siły, Esencji oraz Duszy. Ze względu na znacznie większą siłę zaklętą w sztucznym Ziarnie, są w stanie wykorzystać aspekty Smoczej Zbroi, czyli formy najbliższej do powyższych trybów. Esencja wszczepiona w ich ciała nie jest podatna na mutacje (ale sama może zmutować cudze), jednak istnieje możliwość zyskania dodatkowych żywiołów bądź umiejętności poprzez wszczepienie kolejnych.

Drakoni
Gdy Zabójca zdoła pokonać wszechpotężne smoki i pożywi się jego krwią oraz ciałem, może dojść do znacznej mutacji. Ten najrzadszy rodzaj Smoczych Zabójców charakteryzuje się odmiennym od ludzkiego wyglądem, niejako ukazywanym przez mocniejsze rysy twarzy, pazury, zaostrzone kły, a nawet rogi czy ogony. Poza możliwością korzystania ze Smoczej Siły, Trybu, mają również możliwość użycia Smoczej Duszy, która jeszcze bardziej przybliża je do swoich smoczych nauczycieli.
Ze względu na Sen Magów, generacja nie jest dostępna na start i można ją uzyskać tylko w sposób fabularny.
Zaklęcia

Ze względu na ogromną różnorodność w zaklęciach aktywnych, opisane zostaną poniżej jedynie najważniejsze zaklęcia, które powinien znać każdy Zabójca Smoków lub są wymagane w karcie magii (takie jak Źródło).

Źródło - Smocze Ziarno
Zaklęcia użytkownika posiadają dodatkowe efekty zależne od żywiołu. Mag ma również możliwość skonsumowanie swojego własnego żywiołu celem odnowienia części utraconych punktów Mocy Magicznej, a także pobudzenia zmęczonego organizmu. Pożarcie posiada aspekt mieszania się z innymi żywiołami oraz skupiskami czystego ethernano, dzięki czemu może doprowadzić do aktywacji Dragon Force lub Trybu Smoka pozwalającego na tymczasowe wzmocnienie własnych zaklęć innym żywiołem (Dualny) lub tym samym, ale pochodzącym z innego źródła (Pojedynczy). W przypadku aktywacji Trybu Smoka, pozyskane w ten sposób MM jest natychmiast wydawane na aktywację zaklęcia.
Ilość przywróconwego MM: [x% kosztu zaklęcia]

Zaklęcia pasywne
Odporność - Smoczy Zabójca zyskuje zwiększoną odporność na własny żywioł magiczny, niwelując część obrażeń przezeń zadanych.
Smocze zmysły - Ze względu na specyfikę Zabójców, ci posiadają rozwinięte zmysły powonienia, wzroku oraz słuchu. Czasem są one błogosławieństwem, a czasem przekleństwem...

Zaklęcia aktywne
Smocza Siła (竜の力ドラゴンフォース Doragon Fōsu) - Najpotężniejsza forma mocy Smoczego Zabójcy, wręcz zbliżona do tej, którą włada sam smok. Na ciele użytkownika pojawiają się smocze łuski, a on sam zyskuje dostęp do o wiele potężniejszych zaklęć niż wcześniej. Ze względu na to, że jest to siła nie do uzyskania przez każdego, do poziomu [x, wysoki] należy wzmocnić się potężnymi skupiskami ethernano w celu aktywacji zaklęcia. Powyżej tego poziomu mówi się o Naturalnej Smoczej Sile, gdyż użytkownik może go użyć w dowolnym momencie walki.
Tryb Smoka (ドラゴンモード Doragonmōdo) - Zaklęcie aktywowane w sposób inny niż wszystkie pozostałe, bo wymaga użycia Pożarcia celem wchłonięcia potężnego zaklęcia innego smoczego zabójcy lub spożycia potężnego skupiska własnego żywiołu. Tryb Smoka pozwala na wyprowadzenie ataków z użyciem własnego, a także cudzego żywiołu.
Smocza Energia (ドライブ Doraibu) - Zaklęcie pozwalające na częściowe wejście w Siłę Smoka. Na ciele użytkownika pojawiają się łuski, a jego ciało emituje aurę żywiołu. Chociaż jest to tylko częściowa forma Siły, ich umiejętności wciąż są znacznie wzmocnione, między innymi zwiększona zostaje prędkość poruszania się oraz siła. Nie trzeba żadnych źródeł zewnętrznych do aktywacji Drive.
Sekretne Techniki Smoczych Zabójców (滅竜奥義 Metsuryū Ōgi) to zaklęcia o niezmierzonej potędze, wymagające wielu tygodni ćwiczeń, a ze względu na stosunek zużycia mocy do zadawanych obrażeń raczej stosowane jako uderzenia końcowe. Wielu jednak nazywa je wizytówkami konkretnych Zabójców, bo każdy ma swoje własne, indywidualne Sekretne Techniki.
Wady i zalety

Zalety
  • + Panowanie nad potężną magią żywiołu bądź elementu (np. ostrze, śmierć), a także zwiększona odporność na cudze zaklęcia opierające się na nim.

  • + Możliwość pożerania własnego żywiołu w celu odzyskania MM i regeneracji ran lub cudzego celem uaktywnienia wzmocnienia.

  • + Smoczy Zabójca dysponuje wyostrzonymi zmysłami.

  • + Możliwość zabijania smoków celem przemiany w Drakona.

  • + Możliwość zmutowania magii w celu jednorazowego wzmocnienia się żywiołem innego Smoczego Zabójcy lub celem aktywowania Mocy Smoka.

  • + Magia zdecydowanie skupiająca się na wzmocnieniach ciała oraz zaklęć.
Wady
  • - Do zabicia smoka należy poświęcić swoje własne człowieczeństwo.

  • - Zaawansowana choroba lokomocyjna.

  • - Można pożerać tylko i wyłącznie elementy związane z własnym żywiołem, ale nie własne zaklęcia.

  • - W wyniku uzyskania magii Zabójcy traci się pierwotną magię (jeśli się takową posiadało).

  • - Wzmocnione zmysły potrafą w niektórych momentach zaszkodzić.

  • - Bardzo mała ilość smoków, co przekłada się na szansę spotkania jednego i możliwości nauki magii.

  • - Zabójca Smoków nie może pożreć zaklęć Zabójcy Bogów, o ile wcześniej nie opróżni całkowicie swojego Źródła.

Ze względu na potencjalną siłę magii oraz jej rzadkość, nie każdy może się połasić o tytuły Zabójców. Istnieje bowiem ograniczenie do 2 Zabójców dowolnego typu na gildię, a także wymóg logicznego i spójnego opisania historii takiej postaci. Kandydat takowy musi się postarać i sprawdzający może wymagać o wiele więcej poprawek niż przy ubieganiu się o zwykłą magię. O limitach ilościowych zabójców możesz dowiedzieć się z tego tematu.

Powrót do góry

- Similar topics
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Nasi partnerzy

Pension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension Sunderland