Ogłoszenia

xx.xx.xxxx

Forum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.

Fabuła

Marzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności.

A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...
— Pełna fabuła —

Aviram Ardavan

Profil — Dostępna

Waam

Profil — Dostępny

Gabriela

Profil — Dostępny

Ivrinka

Profil — Dostępna

Rekrutacja

TXT

Fora partnerskie


Stronnictwa

Stronnictwa 03.03.19 3:54
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Stronnictwa
O rangach stronnictwa dowiesz się z tego tematu: Rangi Stronnictw

Rada Magiczna
Każde państwo musi mieć rząd, który tworzy prawo, wprowadza nowe uchwały w życie, pilnuje przestrzegania zasad oraz sądzi za ich łamanie. W Królestwie Fiore wszystkie te role pełni Rada Magiczna. Skomplikowana hierarchicznie sieć urzędów i administracji połączona z gałęzią policji i wojska państwowego tworzą razem niezwykle wydajną strukturę państwową. Na jej czele stoi tytułowe zgromadzenie Siedmiu Radnych, którzy poprzez konsensus i głosowania ustalają wspólnie państwową politykę wewnętrzną i zewnętrzną, a także pełnią rolę sędziów do spraw magów. Współpracuje z nimi Naczelny Kapitan Armii Rady Magicznej – główny zwierzchnik wszystkich armii i oddziałów wojska, policji oraz Rycerzy Runicznych – oraz Mistrzowie Gildii, Sekretarz Państwowy – będący doradcą królewskim w sprawie reprezentacji narodu na arenie międzynarodowej – i Dyrektorzy Departamentów Administracji Państwa.

Trzecia Rada Magiczna, która powstała niedługo po tragicznych wydarzeniach związanych z atakiem Sojuszu Balam bardzo szybko rozpoczęła swoją pracę. Ograniczono ilość radnych do 7, założono zespół zastępczy, a silniejszych magów przekierowano do wojsk Rycerzy Runicznych. Zadaniem Rady było i wciąż jest pilnowanie pokoju, aby zwykli obywatele nie musieli obawiać się występków magów. Oczywiście nie można tego zrobić za jednym zamachem i trzeba wielu lat żmudnej pracy, a zerwanie współpracy z Lamia Scale wiele rzeczy bardzo utrudniło.

Poza ośmiorgiem Radnych, na Radę składają się również Runiczni Rycerze. Armie Rady Magicznej dzielą się na poszczególne oddziały: aresztowań, operacyjny, wsparcia. Każda z grup posiada po kilka oddziałów, w zależności od zapotrzebowania w danym czasie. Można z tego wywnioskować, że żaden z oddziałów w grupie swojego typu nie jest ważniejszy czy lepszy, a żołnierze mogą być transferowani między oddziałami i armiami. Wyjątek stanowi Oddział Specjalny zrzeszający w swe szeregi jedynie najlepszych, niepowtarzalnych, utalentowanych magów wybranych przez samego Kapitana Naczelnego. Każdy gracz o randze minimum Wysłannika jest ponad zwykłymi żołnierzami, ponadto ma prawo zostać oddelegowany jako dowódca któregoś z tych oddziałów. Jedynym wyjątkiem od tej zasady jest Oddział Wsparcia, do którego gracz może zostać przydzielony, jednak nawet wtedy jest ponad wszystkimi pozostałymi oddziałami, a ponad nim jest tylko Rada. Ścieżka rozwoju gracza pragnącego działać dla Rady nie jest więc związana z samym wojskiem.

Oddział Aresztowań
Oddział mający zadania zbliżone do standardowej, znanej wszystkim policji. Żołnierze wchodzący w jego skład pilnują przestrzegania prawa w miastach, dokonują aresztowań magów oraz doprowadzają ich przed sąd Rady magicznej. Dodatkowo członkowie tych oddziałów uczestniczą wraz z oddziałami operacyjnymi w polowaniach na mroczne gildie.

Oddział Operacyjny
Oddział terenowy, w dużej mierze odpowiedzialny za eskortowanie ładunków towarowych i dyplomatów za granice kraju, polowania na mroczne gildie, infiltrację oraz szpiegostwo. Żołnierze wchodzący w jego skład często pracują niezależnie, podlegając tylko pod kapitana oddziału.

Oddział Wsparcia
Nowo powstała synteza oddziałów Technicznych i Wsparcia. Ich zadaniem jest tworzenie fortyfikacji i obozowisk, organizowanie treningów i poligonów dla żołnierzy, akcje medyczne, a także wsparcie terenów dotkniętych katastrofami w celu szybszej odbudowy domostw, gospodarki i samopoczucia mieszkańców.

Oddział Specjalny
Prywatny oddział kapitana naczelnego przeznaczony do zadań najwyższego ryzyka. W jego skład wchodzi elita wybierana przez samego Przewodniczącego Rady Eliezera, czyli magowie o ponadprzeciętnych, niestandardowych umiejętnościach.
Poza główną rezydencją Rady Magicznej w Erze istnieją również pomniejsze oddziały rozsiane po Fiore. Siedziby te służą zarówno jako komisariaty dla stacjonujących jednostek, jak i dla gałęzi biurokracji działającej dla Rady. Największe z nich znajdują się w Magnolii, Rosei, Crocus oraz Margaret, a te mniejsze w pozostałych miastach. W niektórych jest jednak sytuacja na tyle niestabilna, że po oddziałach zostały tylko puste budynki (Azalea, Oak). Gracz może mieć styczność z Biurem, jednakże nie planuje się wprowadzenia rozgrywki w tej gałęzi Rady na dłuższą metę.

Magowie rangi S z gildii Lamia Scale oraz Sabertooth mogą ubiegać się o fabułę zawiązania współpracy, co przekłada się na późniejszą możliwość podejmowania się misji specjalnych od Rady Magicznej. Kiedy rzeczona fabuła dobiegnie końca i prowadzący uzna, że została zakończona z powodzeniem, gracz zyskuje rangę Wysłannika.

Rodzina królewska
[...]

Po osiągnięciu rangi S przez magów z Crime Sorciere ci mogą się ubiegać o fabułę na rozpoczęcie współpracy z Tajnymi Siłami Fiore, które umożliwiają pobieranie zleceń specjalnych od tego stronnictwa.

Imperium Alvarez
Dzisiaj Imperium założone i po dziś dzień kierowane przez samego Imperatora Spriggan uważane jest za największą potęgę na świecie. Działa ona zupełnie odmiennie od tego, czym była na samym początku, a wszystko to za sprawą rozrastającej się siły militarnej, a także samej populacji Alvarez. Na dzień dzisiejszy, Imperium składa się z kilkudziesięciu mniejszych rządów podlegający pod główny, zależny od samego Imperatora oraz podlegających mu Tarcz Spriggana.

Alvarez rekrutuje szpiegów do zadań specjalnych. Wymaganiem jest bycie członkiem Balam Alliance oraz Ranga S.

Powrót do góry

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Nasi partnerzy

Pension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension Sunderland