Ogłoszenia

xx.xx.xxxx

Forum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.

Fabuła

Marzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności.

A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...
— Pełna fabuła —

Aviram Ardavan

Profil — Dostępna

Waam

Profil — Dostępny

Gabriela

Profil — Dostępny

Ivrinka

Profil — Dostępna

Rekrutacja

TXT

Fora partnerskie


Magia Pogromcy Demonów

Magia Pogromcy Demonów 07.09.20 13:32
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Magia Pogromcy Demonów


Typ: Magia zapomniana typu Caster, limitowana
Sposób uzyskania: Fabuła, na start
Wymagania: W zależności od Generacji

Lista dostępnych demonów i żywiołów

Magia Pogromcy Demonów (滅悪魔法 Metsuaku Mahō) to jeden z trzech dostępnych typów magii Zabójcy specjalizująca się w - jak sama nazwa wskazuje - zabijaniu demonów. Sama magia owiana jest wieloma tajemnicami oraz niekoniecznie sprawdzonymi plotkami, jakoby była to magia najbardziej niebezpieczna dla użytkownika ze wszystkich Zapomnianych Magii. W przeciwieństwie do innych magii Zabójców ta obdarzająca maga Ziarnem Demona wpływa nie tylko na posiadaną przez niego magię, ale również i na jego zachowanie czy umysł, nierzadko sprowadzając je do tego, czym rzeczywiście demony były: złem wcielonym. Ten proces "degradacji" można jednak powstrzymać w dzięki pomocy z zewnątrz.


O Zabójcy Demonów mówi się jak o młodej magii, która istnieje w naszym świecie raptem od kilku wieków, gdy pierwsze demony zostały odpieczętowane z ksiąg. Wówczas śmiałkowie zdecydowali się je otworzyć i dzięki temu zaczęli stopniowo uwalniać demony bądź łączyć się z ich mocą. Trudno jednak powiedzieć, który z tych dwóch sposobów jest skuteczniejszy, gdyż każdy z tych dwóch sposobów ma swoje wady i zalety. Demoniczny mentor, o ile już się zgodzi na przekazanie swojej magii w ramach nagrody za uwolnienie oraz zawiązanie paktu, okazuje się niezwykle brutalny, a nauka magii pod jego skrzydłami jest niezwykle bolesna, a niewykluczone jest, że będzie od nas wymagał dodatkowej... służby. W przypadku połączenia się z mocą odpieczętowanej księgi mag jest niejednokrotnie skazany na samotną naukę nowych zdolności i zdecydowanie trudniej mu nauczyć się kontroli na tyle, by nie poddać się demonicznej mocy.


Magia ta opiera się na operowaniu potężnym żywiołem bądź atrybutem, najczęściej przybierającym fioletowe zabarwienie - co jest cechą charakterystyczną odróżniającą Zabójcę Demonów od pozostałych. Każdy Slayer jednak musi się poniekąd stać tym, co poprzysiągł zabijać, przyjmując nową formę stopniowo, między innymi w ramach kary za nadużywanie swoich mocy. Sam Zabójca jest w stanie zjeść atrybuty bądź zaklęcia swojego żywiołu (o ile nie jest to zaklęcie własne) celem odzyskania mocy magicznej, pobudzenia organizmu oraz wzmocnienia swojej defensywy przeciwko magii, a w szczególności swojego żywiołu. Największą wadą pożerania może się wydawać brak możliwości pożerania zaklęć innych Zabójców poza pozostałymi Demonami, jednak jest zdecydowanie rekompensowane przez znaczną i odporność fizyczną, dzięki czemu ci mogą trwać zdecydowanie dłużej na polu bitwy.


Do przemiany może dojść tylko na drodze fabularnej i tylko przy określonym warunku, jakim jest nasączenie Ziarna przez demoniczną esencję. Może do tego dojść tylko i wyłącznie w przypadku zabicia demona oraz wchłonięcia jego energii magicznej. Wówczas mag zyskuje możliwość przemiany zarówno kontrolowanej w formę połowiczną, jak i niekontrolowanej w pełną.


Tabu magiczne

txt

Generacje

Generacja Naturalna
Nie każdy demon zdecyduje się obdarować kogokolwiek magią zdolną do pokonania go, jednak jeśli tak nastanie - powstaje właśnie przedstawiciel I Generacji, najstarszej ze wszystkich. Magowie posiadający w swoim wnętrzu Demoniczne Ziarno są w stanie korzystać z demonicznej magii żywiołu, ale jednocześnie są najbardziej zagrożeni wstępną demonizacją, czyli tymczasową utratą ludzkich odruchów na rzecz własnej magii. Jednocześnie przedstawiciele tej generacji są narażeni na całkowitą przemianę w demona, stałej lub tymczasowej, szczególnie przy nadużywaniu zaklęć. Zabójcy są również w stanie - po poskromieniu demonicznych zapędów magii - osiągnąć Demoniczną Siłę, czyli tymczasową przemianę zwiększającą ich zdolności.


Generacja Sztuczna
Najmłodsza, sztucznie stworzona generacja Zabójcy Demonów. Spreparowanie fałszywego Demonicznego Ziarna zajęło wiele lat, zanim uzyskano moc niezdolną do przemiany użytkownika w demona w pierwszych sekundach od wszczepienia. Posiadacz takowego nie jest narażony na wstępną czy całkowitą demonizację, ale może przyodziać demoniczną powłokę zwaną Duszą Demona wzmacniającą jego esencję. Jednocześnie, ze względu na sposób stworzenia Ziarna, nie są oni w stanie dowolnie manipulować tatuażem tak samo, jak Naturalni Zabójcy. Mankament ten jest jednak rekompensowany właśnie przez Duszę Demona.


Tyrani
Najbardziej wyróżniająca się na tle pozostałych generacja, głównie ze względu na ich wygląd zewnętrzny. Stała, częściowa przemiana w Demona pozwoliła im na odblokowanie nowych pokładów mocy, a także zanegowała wszelkie problemy typowe dla dwóch poprzednich generacji. Wszystko to zasługa własnoręcznego zabicia przedstawicieli demonów i wchłonięcia jego esencji magicznej celem wzmocnienia własnego ziarna. Ta generacja ma również możliwość wejścia w pełną formę demona, która mimo braku siły charakterystycznej dla Smoczych Zabójców w podobnej formie, utrzymuje się o wiele dłużej.
Ze względu na Sen Magów, generacja nie jest dostępna na start i można ją uzyskać tylko w sposób fabularny.
Zaklęcia

Ze względu na ogromną różnorodność w zaklęciach aktywnych, opisane zostaną poniżej jedynie najważniejsze zaklęcia, które powinien znać każdy Zabójca Demonów lub są wymagane w karcie magii (takie jak Źródło).

Źródło - Ziarno Demona
Zaklęcia maga mają dodatkowe efekty w zależności od żywiołu, ponadto ma możliwość skonsumowania go celem odnowienia części utraconych punktów Mocy Magicznej, a także pobudzenia organizmu. Zabójcy Demonów otrzymują wzmocnienie do odporności na magię (w szczególności na własny żywioł) na 1 post.


Zaklęcia pasywne
Demoniczny tatuaż - Potężna bariera przeciwko demonicznej magii - klątwami. Trafienie ciała pokrytego znakami neguje w znacznej części działanie zaklęcia. Ochrona działa tylko na obszary - jak wspomniano wyżej - pokryte znakami. Wielkością można manipulować z pomocą zaklęcia.
Odporność - Mag ma wzmożoną odporność na własny żywioł magiczny.
Zbroja - Podświadoma - oraz świadoma - kontrola tatuaży na ciele, aby ochronić się przed zaklęciami własnego żywiołu oraz Klątw demonów.


Zaklęcia aktywne
Demoniczna Powłoka (デビル殻 Debirukara) - Najpotężniejsza forma ich mocy, wręcz zbliżona do tej, którą włada sam demon. Na ciele, szczególnie na ramionach i na nogach pojawia się demoniczna zbroja, a on sam zyskuje dostęp do o wiele potężniejszych zaklęć niż wcześniej. Ze względu na to, że jest to siła nie do uzyskania przez każdego, do poziomu [x, wysoki] należy wzmocnić się potężnymi skupiskami ethernano w celu aktywacji zaklęcia. Powyżej tego poziomu mówi się o Naturalnej Demonicznej Powłoce, gdyż użytkownik może go użyć w dowolnym momencie walki.
Sekretne Techniki Zabójców Demonów (滅悪魔義 Metsuaku Ōgi) to zaklęcia o niezmierzonej potędze, wymagające wielu tygodni ćwiczeń, a ze względu na stosunek zużycia mocy do zadawanych obrażeń raczej stosowane jako uderzenia końcowe. Wielu jednak nazywa je wizytówkami konkretnych Zabójców, bo każdy ma swoje własne, indywidualne Sekretne Techniki.
Wady i zalety

Zalety
  • + Panowanie nad potężną magią żywiołu, a także zwiększona odporność na cudze zaklęcia opierające się na nim.

  • + Możliwość pożerania własnego żywiołu w celu odzyskania MM, regeneracji ran oraz wzmocnienia defensywy magicznej.

  • + Zabójcy Demonów są w stanie wytrzymać spore obrażenia.

  • + Dostęp do demonicznej formy.

  • + Magia zwiększa zdolności defensywne maga.

  • + Możliwość zabijania demonów celem przemiany w Tyrana.

  • + Zaklęć Zabójców Demonów mogą pożreć tylko inni Zabójcy Demonów, żadni inni nie są w stanie.
Wady
  • - Nadużycie mocy może doprowadzić do przejęcia kontroli przez magię.

  • - Można pożerać tylko i wyłącznie elementy związane z własnym żywiołem, ale nie własne zaklęcia.

  • - W wyniku uzyskania magii Zabójcy traci się pierwotną magię (jeśli się takową posiadało).

  • - Magia rzadka ze względu na trudność uzyskania.

  • - Zbyt szybka progresja w magii może doprowadzić do wstępnej przemiany w demona, czyli pokrycia ciała znakami bez kontroli nad nimi.

  • - Zabójcy Demonów nie mogą pożreć zaklęć innych Zabójców.

Ze względu na potencjalną siłę magii oraz jej rzadkość, nie każdy może się połasić o tytuły Zabójców. Istnieje bowiem ograniczenie do 2 Zabójców dowolnego typu na gildię, a także wymóg logicznego i spójnego opisania historii takiej postaci. Kandydat takowy musi się postarać i sprawdzający może wymagać o wiele więcej poprawek niż przy ubieganiu się o zwykłą magię. O limitach ilościowych zabójców możesz dowiedzieć się z tego tematu.

Powrót do góry

- Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Nasi partnerzy

Pension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension Sunderland