Ogłoszenia

xx.xx.xxxx

Forum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.

Fabuła

Marzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności.

A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...
— Pełna fabuła —

Aviram Ardavan

Profil — Dostępna

Waam

Profil — Dostępny

Gabriela

Profil — Dostępny

Ivrinka

Profil — Dostępna

Rekrutacja

TXT

Fora partnerskie


Gospodarka

Gospodarka 10.07.20 18:07
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Gospodarka

Podstawową walutą obowiązującą na forum są klejnoty (dalej: KJ) o przybliżonej wartości jednej złotówki za każde 25 klejnotów (1$ amerykański na 100 klejnotów). Można za nią opłacać dosłownie wszystko, od zakupów w restauracji, aż po opłatę czynszu.

Rozróżniamy jednak dwa rodzaje waluty: systemową i fabularną.

Systemowa służy do opłacania wizyt u kowala, w sklepach, jest walutą płatniczą w handlu między graczami, a także można się nią posłużyć na loteriach lub aukcjach, a otrzymujemy go między innymi za misje. Ten rodzaj waluty ulega wręcz ciągłej aktualizacji z każdą kolejną wymianą handlową czy odbytą misją.


Fabularne klejnoty są niewidoczne dla systemu, ale stanowią majątek postaci służący do opłacania czynszu czy opłaty za dania w restauracji. Tego rodzaju nie trzeba aktualizować, wręcz nie można: rośnie on wraz z rozwojem postaci i pozwala między innymi na rozbudowę mieszkania czy nawet pozwolenie sobie na wszelakie wygody typu wizyta w SPA. Im bliżej wyższej rangi, tym większy jest nasz dobytek w tle.



Na randze Maga każdy dysponuje 25 tysiącami klejnotów majątku, jako A rośnie to do 100 tysięcy, przy randze S mówimy już o 250 tysiącach, a u Asów: o milionie.

Klejnoty, jak zostało wspomniane wcześniej, są podstawowym wynagrodzeniem za misje. Jako że to głównie Rada sprawuje pieczę nad zleceniami, może dojść do sytuacji, w której za pewne zlecenia nagroda wzrośnie bądź zmaleje, najczęściej w wyniku ustaleń zawartych na Nadzwyczajnych Spotkaniach Rady. Wszelkie zmiany są odnotowywane w odpowiednim temacie.

Powrót do góry

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Nasi partnerzy

Pension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension Sunderland