Ogłoszenia

xx.xx.xxxx

Forum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.

Fabuła

Marzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności.

A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...
— Pełna fabuła —

Aviram Ardavan

Profil — Dostępna

Waam

Profil — Dostępny

Gabriela

Profil — Dostępny

Ivrinka

Profil — Dostępna

Rekrutacja

TXT

Fora partnerskie


Regulamin walk

Regulamin walk 17.12.19 18:56
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Regulamin walk
1. Na forum walki dzielą się w następujący sposób:

a. Walki między graczami sędziowane przez Mistrza Gry (PVP) - walki, które mogą się odbyć zarówno na wątkach fabularnych, jak i eventach czy misjach. Takie starcia są sędziowane przez Mistrza Gry.

b. Walki między graczami o wyniku ustalonym (PVP) - pojedynki toczone między graczami, które nie wymagają obecności Mistrza Gry przy starciu, jednakże są nadzorowane, w takich pojedynkach to gracze decydują o wyniku. Takie pojedynki mogą mieć miejsce w trakcie treningów oraz retrospekcji, jednak w tym drugim przypadku nie dają nagrody.

c. Walki między graczami a postaciami niezależnymi (PVE) - pojedynki sędziowane przez Mistrzów Gry, które w zdecydowanej większości przypadków pojawiają się w trakcie wątków fabularnych oraz misji. W przypadku misji nadzorowanych rolę sędzi takiego pojedynku obejmuje jeden z graczy uczestników.

2. Ogólnie przyjętym sposobem walki jest turowy, w którym jedna z postaci podejmuje akcję ofensywną, a druga defensywną.

a. Rolę ofensywną przyjmuje gracz, który zyskał w danej turze przewagę.

b. W przypadku, gdy żaden z graczy nie zyskał przewagi w danej turze, sędzia może zarządzić powrót do kolejności z początku pojedynku.

c. Rola ofensywna i ofensywna są nazwami umownymi, gdyż gracz nie musi podejmować ataku jako ofensywa, a broniący się nie musi konkretnie podejmować się obrony.

d. Decyzję o tym, kto odpisuje, w jakim trybie i w jakiej kolejności podejmuje osoba sędziująca walkę. Jeśli gracze prowadzą walkę bez sędzi, kolejność zawsze jest taka sama.

Przykład
Gracz X: Zaraz po sygnale na rozpoczęcie ataku podbiegnę i użyję Pięści Ognistego Smoka, jeśli mi się to powiedzie, odskakuję do tyłu.

Gracz Y: Natychmiast zamienię podłoże w lodową taflę, a potem stworzę lodowy miecz i poślizgiem zmierzam do wroga, by zadać mu cios mieczem.

MG: Ponieważ posadzka zamieniła się w lód, gracz X poślizgnął się i nie mógł wykonać swojego ciosu. Upadek uratował go od ciosu mieczem. Gracz X leży na ziemi i odpisuje jako drugi, Gracz Y atakuje.

Gracz Y: Skoro przeciwnik leży na ziemi po uniknięciu ciosu moim mieczem, natychmiast obrócę się w jego stronę, by przybić go do gleby na stałe, celując między żebra z prawej strony.

Gracz X: Leżąc na ziemi, postaram się odtoczyć od rywala i podnieść jak najszybciej i, o ile to możliwe, użyję Ryku Ognistego Smoka.

MG: Gracz X zdążył oddalić się od wroga, przez co ten wbił miecz w lód. Jednak atakując z wykorzystaniem pierwszej nadarzającej się okazji, nie miał czasu, by wycelować i jedynie osmalił trochę twarz swego rywala. Gracz X atakuje, a Y się broni.

Gracz X: Ponownie użyję Ryku, lecz zacznę atak metr od siebie, celując  w podłoże i szybko przesunę płomienie w stronę wroga, tym razem lepiej celując.

Gracz Y: Widząc płomień zmierzający w moją stronę, stworzę lodową tarczę, a gdy płomienie zgasną, zaatakuję lodowymi lancami.

MG: Atak ognistego maga w pełni się powiódł, gdyż lodowa tarcza bardzo szybko się roztopiła, narażając Y na atak płomieni. Oba ruchy jednak się skutecznie zanegowały, nie pozwalając na wyprowadzenie dalszych ruchów. Nikt nie zdobył przewagi, wracamy do pierwszego ustawienia, Gracz X pisze jako pierwszy.

3. Niezależnie od typu walki, wszyscy gracze muszą odpowiednio oznaczyć swoje ruchy oraz dokonać podliczenia MM w przypadku użytkowania zaklęć, a także wypisać wszystkie użyte techniki pod postem. W przypadku niezastosowania się do tego MG ma prawo zanegować akcje podjęte w poście.

a. Obliczeń powinno się dokonywać w łatwej do odczytania formie.

b. Ruchy postaci powinniśmy podkreślić z pomocą podkreślenia, a użyte zaklęcie z pomocą pogrubienia lub koloru.

Przykład
Gracz Y: Cofnęłam przemianę, momentalnie aktywowałam Regenerację. To powinno mi pomóc zdzierżyć ból w pojedynku z X, a także zagoić choć trochę wszelkie zranienia. Po tym natychmiast ruszyłam na oponenta, wymierzając kopnięcie w klatkę piersiową X.
Użyte zaklęcia: Regeneracja
Koszt: 2000 - 150 = 1850

Gracz X: Zauważając ruch oponenta w swoim kierunku, tworzę przed sobą Ognistą Ścianę. To powinno zabrać jej możliwość ataku od frontu, więc ruszam od prawej strony, szykując w dłoni Ognistą kulę, którą mam zamiar rzucić w jej ramię.
Użyte zaklęcia: Ognista Ściana, Ognista kula
Koszt: 2000 - 300 - 150 = 1550

4. Niezależnie od pozycji, w walce każdy gracz ma do dyspozycji jeden ruch ofensywny lub defensywny oraz jeden ruch "jeśli".

a. Przez ruch "jeśli" określa się zagranie wyprowadzone tylko w przypadku spełnienia jakiegoś warunku, może zarówno dotyczyć kontynuacji ruchu jeśli się powiedzie (lub nie), jak i kontrę na ruch przeciwnika.

Przykład
Gracz X: Po przywołaniu Aquarius, duch używa Fali w celu zmiecenia przeciwnika z pola bitwy. Jeśli natrafi na ścianę, duch tworzy wokół niego Bąbel.
Użyte zaklęcia: Przyzwanie ducha, Fala, (Bąbelki)
Koszt: 2000 - 150 - 600 - (200) = 1250 (1050)

Gracz Y: Zauważając ogromną falę zmierzającą w jego kierunku, natychmiast stworzył półokrągłą taflę szkła przed sobą. Jeśli jednak okaże się zbyt dziurawa i przepuści wodę, domyka ją z drugiej strony.
Użyte zaklęcia: Ściana, (Sfera)
Koszt: 2000 - 300 - (300) = 1700 (1400)

MG: Szklana ściana nie zdołała powstrzymać ogromu fali stworzonej przez Aquarius, więc Y musiał zamknąć się w sferze. X opcja bez jeśli, 1250MM, Y opcja z jeśli, 1400MM.


5. Każdy post w walce trwa około 10 sekund, co oznacza, że postać ma ograniczone pole do manewru i nie zezwala się na wymyślanie więcej niż dwóch akcji naprzód, szczególnie w formie ciągu.

a. W przypadku postów, na których składają się więcej niż 2 akcje, sędzia ma prawo uznać cały ruch za niepowodzenie, jednakże w takim przypadku musi wystosować upomnienie dla gracza za przekroczenie limitu dozwolonych działań.

b. Ruch "jeśli" jest uznawany za ruch dodatkowy, tudzież może pojawić się nawet w poście, gdzie zawarty jest ciąg dwóch ruchów.

c. Nie ma ograniczeń dotyczących użycia ilości zaklęć użytych w czasie jednego postu pod warunkiem, że powyższe warunki zostały spełnione.

6. Walki są nagradzane według ustalonych wartości, o których możecie się dowiedzieć z [url=#]tego tematu[/url].

7. Dozwolona jest forma dokonana w postach, jednak gracz nie ma prawa decydować, co cudza postać zrobiła.

a. W przypadku walk niesędziowanych gracz może w pełni odpowiedzieć na post poprzedniego gracza i ująć jego poprzednie ruchy pod warunkiem, że się one rzeczywiście odbyły.

8. W przypadku, gdy którykolwiek z graczy nie zgadza się z oceną sędziego, można odwołać się z tym do administracji, która ponownie podejmie werdykt. Od stanowiska administracji nie ma odwołania.

a. Jeśli gracze nie mogą się dogadać w sprawie wyniku walki niesędziowanej lub nie podoba im się to, jak ona się toczy, mogą poprosić o sędziowanie starcia.

9. Gracze mają pełne prawo do zmiany sędziego, jeśli uważają, że coś jest nie w porządku, jednak taką prośbę muszą poprzeć odpowiednimi argumentami innymi niż "nie lubię tego MG".

a. Po zmianie sędziego nie można tego dokonać ponownie do końca wątku.

10. W przypadku podejrzeń o nieobiektywność sędziów gracz ma prawo zgłosić wszelkie zażalenia do administracji.

11. Walka trwa, dopóki nie zostanie rozwiązana poprzez wyeliminowanie wszystkich stron walczących, rezygnacji (poddania się) jednej z nich lub porażki którejkolwiek ze stron.

a. Jeśli w walce PVP uczestniczą więcej niż dwie osoby w ramach drużyn, walka trwa do momentu porażki jednej ze stron. Jeśli wszyscy uczestnicy walki walczą pomiędzy sobą, wygrywa ostatnia postać zdolna do walki.

Regulamin może ulec zmianom w dowolnym momencie, jednak administracja jest zobowiązana do poinformowania graczy o wprowadzonych modyfikacjach poprzez ogłoszenia.

Powrót do góry

- Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Nasi partnerzy

Pension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension Sunderland