Ogłoszenia

xx.xx.xxxx

Forum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.

Fabuła

Marzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności.

A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...
— Pełna fabuła —

Aviram Ardavan

Profil — Dostępna

Waam

Profil — Dostępny

Gabriela

Profil — Dostępny

Ivrinka

Profil — Dostępna

Rekrutacja

TXT

Fora partnerskie


Rangi

Rangi 21.08.19 12:49
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Ranga maga
Wstęp
Rzeczą jasną jest to, że nikt nie stoi w miejscu, nie jest stałą w jakimś układzie, wciąż się rozwijając w ciągu upływającego czasu. Na forum również takiego rozwoju doświadczycie, chociaż - jak to w życiu bywa - nie będzie to proces natychmiastowy. Wraz ze wzrostem punktów Mocy Magicznej, gracz nie dość, że zdobywa nowe zaklęcia do swojego arsenału, ale również i zbliża się do kolejnego progu umożliwiającego dalszy rozwój, dodatkowe bonusy czy po prostu odblokowanie nowych elementów. Każda ranga jednak ma wymagania nie dość, że w ilości minimalnego MM, to również wymagane jest wykonanie odpowiednich czynności przed możliwością wspięcia się na daną rangę.

Mag - ranga startowa
Każdy użytkownik magii w Królestwie Fiore posiada tytuł maga i jest on w pełni niezależny od siły oraz szerokości zastosowania dla czarów danej osoby. Magiem jest zarówno czterolatek potrafiący gasić świeczki spojrzeniem, jak i profesjonalny treser bestii, potrafiący manipulować reakcjami oraz emocjami istot żywych.

Wymagania:
- Zaakceptowana Karta Postaci oraz Karta Magii.

Cechy:
- Posiadanie pierwszej magii
- Maksymalny poziom zaklęć: A
- Możliwość pisania wątków na forum z graczami i/lub MG.
Mag A
Wśród magów okazjonalnie można dostrzec sylwetki rozpoznawalne bardziej od innych. Zwykle są to magowie zasłużeni dla kraju lub wręcz przeciwnie - osławieni. Większość z nich posiada wyróżniające z tłumu umiejętności, siłę destrukcji lub sławę uzyskaną w wyniku udziału w jakimś ważnym wydarzeniu. Niestety, z różnych powodów, nie są na tyle silni, by uzyskać zezwolenie na podjęcie testu na maga klasy S.

Wymagania:
- Wypełnienie 4 z 6 zadań.

Cechy:
- Zaklęcia do poziomu S.
- Możliwość podjęcia się misji rangi S w większej grupie.
- Możliwość zdobycia rangi specjalnej 'Kandydat na S'.

Mag S
Magowie, znani w kraju ze swej siły i doświadczenia w boju oraz rozwiązywaniu problemów, po pomyślnym ukończeniu egzaminu, zostają utytułowani klasą S. Są oni bardzo rozpoznawalni przez cywili i innych magów, często otrzymując znacznie trudniejsze zlecenia od pozostałych. Zdarzają się sytuacje, gdy wysyła się ich na specjalne misje w trudnych warunkach (z polecenia Mistrza Gildii i/lub Króla).

Wymagania:
- Posiadanie rangi Kandydata na S.
- Pomyślne zdanie egzaminu.
- Wypełnienie 8 z 10 zadań na rangę S.

Cechy:
- Zaklęcia do poziomu SSS.
- Możliwość podjęcia się misji rangi S nawet solo.
- Możliwość współpracy z Radą Magiczną (Sabertooth i Lamia), Imperium Alvarez (tylko Balam) lub Tajnymi Siłami Fiore (Crime Sorciere) oraz pobieranie specjalnych zleceń.
- Możliwość zdobycia drugiego rdzenia magii, tudzież drugiej magii.
As Gildii
Tak jak wśród magów można wyróżnić magów klasy A, tak wśród magów klasy S można wyróżnić elitę. Są to niezwykle silni specjaliści w swych dziedzinach, którzy wielokrotnie udowodnili swoją siłę i użyteczność, zapisując się na kartach historii. Wielu z nich z biegiem lat zostaje Świętymi Magami i/lub Mistrzami Gildii.

Wymagania:
- Wypełnienie 12 z 15 zadań.

Cechy:
- Zaklęcia do poziomu RIP.
- Możliwość podjęcia się misji specjalnych - dziesięcio i stuletnich.
- Możliwość podejmowania misji specjalnych od Mistrzów Gildii, Rady Magii oraz z Królewskiego Dworu.
- Możliwość stworzenia własnej gildii i zostania Świętym Magiem.


Kamienie Milowe
Niewiele przychodzi z łatwością. Często bywa i tak, że trzeba się w jakiś sposób natrudzić. Tak właśnie jest z rangami, bo aby wznieść się na szczyt, trzeba spotkać kilka przeszkód i osiągnąć jakieś kamienie milowe. W innym przypadku byłby to jedynie mozolny, powolny rozwój niezawierający praktycznie nic. Dzięki zadaniom gracz odczuwa jakieś wyzwanie, bo chociaż wydaje się, jakby zadania były trudne, a ich zaliczenie wydaje się całkiem mozolne, to jednak warto zaznaczyć ich progresywność. Jeśli podniesiecie swoją rangę, nie utracicie postępów, od samego początku możecie wypełniać misje na rangę SSS.

Mag A
1. Wypełnij 5 misji z tablicy.
2. Wypełnij 2 treningi.
3. Rozwiń zaklęcie do rangi A.
4. Graj na forum przez minimum pół roku (daną postacią).
5. Wygraj co najmniej 1 przedmiot na aukcji.
6. Posiadaj 4500 MM.
Mag S
1. Wypełnij 15 misji z tablicy.
2. Wypełnij 3 fabuły rozwijające wątek postaci.
3. Rozwiń zaklęcie do rangi S.
4. Graj na forum przez minimum rok (daną postacią).
5. Weź udział w evencie na forum (innym niż egzamin).
6. Wydaj łącznie 300 PR na magię.
7. Złóż 5 sprawozdań.
8. Posiadaj 3 zaklęcia pasywne.
9. Zarób 200.000 klejnotów na misjach (łącznie).
10. Weź aktywny udział w zebraniu Rady Magii, spotkaniu Mistrzów Gildii lub szpiegów Alvarez.

As Gildii
1. Graj na forum przez minimum dwa lata (daną postacią).
2. Weź udział w 3 eventach na forum (włącznie z egzaminem na S).
3. Rozwiń 3 zaklęcia na rangę S.
4. Rozwiń jedno zaklęcie na rangę SSS.
4. Wypełnij 30 zleceń z tablicy.
5. Wypełnij 3 misje rangi S
6. Wypełnij 3 misje specjalne od Rady Magii, Alvarez lub Tajnych Sił Fiore.
7. Zdobądź 5 artefaktów dowolnym sposobem; lub dla Magów Gwiezdnych Duchów: zdobądź 3 złote klucze.
8. Zakup wygrany los w co najmniej 4 loteriach specjalnych.
9. Wygraj minimum 3 aukcje organizowane na discordzie.
10. Wspomóż słabszego gracza na misji.
11. Wygraj ze swoją gildią Dai Mato Enbu.
12. Weź udział w 5 polowaniach na magów.
13. Wydaj łącznie 750 PR na zaklęcia.
14. Zbierz łącznie 1.000.000 klejnotów.
15. Zajmij co najmniej raz jakieś miejsce w Rocznych Toplistach Graczy.


Uwaga: chociaż rangi są oznaczone jako progresywne, zadania dotyczą tylko konkretnej rangi. Jeśli wypełnisz zadanie na rangę S, które nie pokrywa się z żadnym zadaniem z rangą SSS, nie zalicza się ono do tej drugiej rangi. Dodatkowo, jeśli wypełnisz nadmiarowe zadanie, nie przechodzi ono na następną rangę.
Re: Rangi 22.08.19 11:02
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Rangi specjalne
O rangach
Poza rangami podstawowymi gracze mogą również uzyskać rangi specjalne, wyróżniające ich spośród grupy wyznaczonej przez te pierwsze. Nie każdy mag A jest kandydatem na S, nie każdy Święty Mag musi być Asem swojej gildii. Poniżej możecie zapoznać się z rodzajami tychże rang oraz ich wymaganiami.

Kandydat na S
Raz do roku organizowane są testy sprawdzające, którzy magowie zasługują na posiadanie tytułu maga klasy S. Liczba kandydatów jest jednak ograniczona, a wspomnianych wybierają Mistrzowie Gildii. Ci, którzy uzyskają zezwolenie na podjęcie próby, nazywani są kandydatami. Tytuł ten zostaje nawet po egzaminie, jeżeli mag nie zda go (a wtedy może przystąpić do niego ponownie w następnym roku).

Wymagania:
- Wypełnienie zadania specjalnego od Mistrza Gildii.

Cechy:
- Ranga zezwala na podejście do egzaminu na rangę S.
Mistrz Gildii lub organizacji
Magowie naturalną siłą rzeczy gromadzą się i zakładają własne, oficjalne stowarzyszenia, mające na celu wsparcie, zarobek i pomoc. Przyjmują one różne nazwy, lecz zazwyczaj spotykane są dwie - Gildie Magów i Organizacje Magiczne. Zwyczajowo na czele każdej z nich stoi Mistrz, posiadając pełnię władzy nad jej działalnością, a także obowiązek współpracy z pałacem Crocus.

Wymagania:
- założenie gildii lub organizacji
- posiadanie minimum 3 członków gildii

Cechy:
- posiada pełnię władzy nad swoją gildią
- musi brać udział w zebrania zwoływanych przez Króla
- z reguły podejmuje jedynie oficjalne zlecenia
- może tworzyć święte zaklęcia gildyjne

Święty Mag
Czołówka najznamienitszych magów kontynentu. Co najważniejsze: z legalnych gildii, choć również do tej grupy mogą należeć magowie z Crime Sorciere. Lista ta sortuje wszystkich z nich według mocy na podstawie przebiegu walk między magami. Z rankingu można spaść, wznieść się lub w ogóle wypaść - wszystko zależy, kto kogo pokona.

Wymagania:
- pokonanie maga lub NPC zajmującego już miejsce na liście
- członkostwo w legalnych gildiach lub Crime Sorciere
- członkowie CS muszą zyskać zaufanie Rady przed podjęciem się walki rankingowej

Cechy:
- mag został uznany za jednego z dziesięciu najpotężniejszych
- chwała dla zdobywcy tytułu wśród zwykłych ludzi.

Obecny ranking:
1. Grabarz Nachzehrer (NPC)
2. Arthio Solaris (NPC)
3. Mask of Solitude (NPC)
4. Zari Helias (NPC)
5. Artemis Crowe (NPC)
6. Amano Danevatt (NPC)
7. Atillae Warmheart (NPC)
8. Ashton Graeme (NPC)
9. Isaut Margravine (NPC)
10. Silvae Voi (NPC)
Przeklęty Mag
Aby wyróżnić najpotężniejsze jednostki wśród wojsk Alvarez oraz ich sprzymierzeńców, sam Zeref ustanowił przeciwstawną do Świętych listę zawierającą dziesięciu najpotężniejszych Przeklętych Magów. Zasady są bardzo analogiczne, gdyż drabinka również opiera się na pokonaniu magów w pojedynkach celem zajęcia ich pozycji.

Wymagania:
- pokonanie maga lub NPC zajmującego już miejsce na liście
- członkostwo w Balam Alliance

Cechy:
- mag został uznany za jednego z dziesięciu najpotężniejszych
- chwała dla zdobywcy tytułu wśród Alvarez

Obecny ranking:
1. Ashavan Vyers (NPC)
2. Tarr Vi (NPC)
3. Serpentus (NPC)
4. Daracka (NPC)
5. Hyder (NPC)
6. Cairna (NPC)
7. Hilmerich Vangrauph (NPC)
8. Éliane Barachiel (NPC)
9. Kellam Hart (NPC)
10. Irtestia v’Liarfen (NPC)
Re: Rangi 29.01.20 0:00
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Rangi stronnictw
O rangach
Trzecim i ostatnim typem rang, które mieszają się z rangami specjalnymi, są te decydujące o położeniu postaci w hierarchii danego stronnictwa, tudzież pokazują jego postępy. Rozpocząć rozwój i działanie na rzecz ugrupowań je można dopiero po osiągnięciu rangi S oraz odbyciu specjalnej fabuły (przydzielającej pierwszy stopień zaawansowania).

Imperium Alvarez
Stopień I - Szpieg
Władca Spriggan i jego wojsko nie patrzą na każdego przychylnym wzrokiem, nie każdy również zgodzi się na współpracę od tak-o, muszą mieć pewność, czy przypadkiem kontakt nie wyjawi ich planów, czy nie sprowadzi na nich niebezpieczeństwa. I chociaż są łącznikami między Balam a Alvarez, nie każdemu należy się zaufanie.

Wymagania:
- ranga S
- przynależność do Balam Alliance
- odbycie specjalnej, trudnej fabuły

Cechy:
- może otrzymywać zlecenia od Imperium Alvarez
- w późniejszym czasie może otrzymać władzę nad częścią wojsk
- lub nauczyć się rzadkich magii
Stopień II - Podżegacz
Alvarez i zaufanie to słowa, które niecodziennie występują obok siebie w jakichkolwiek zestawieniach, ale jednak jest to możliwe. Jest to zadanie bardzo trudne, ale zyskanie przychylności Spriggan daje naprawdę wiele, jak na przykład dostęp do zakazanych magii dostępnych tylko dla wojsk Alakitasii. Wejście na ten poziom w hierarchii Spriggan zapewnia już sporą władzę nad pionkami, czyli samym wojskiem.

Wymagania:
- Wypełnienie 5 zleceń Stronnictwa.
- Ranga Szpiega oraz ranga S.
- Odbycie specjalnej fabuły na awans.
- Członkostwo w Balam Alliance.

Cechy:
- Zwierzchnictwo nad niewielką armią.
- Dostęp do zakazanych części biblioteki w Alakitasii.
- Dostęp do stolicy Alakitasii.
- Postać dostępna na każde zawołanie władcy lub wyższych rangą.

Stopień III - Tarcza Spriggana
Najwyższym stopniem, jaki można uzyskać w Alvarez, jest przynależność do składu Spriggan. Wraz z przyjęciem tej wyróżniającej roli, czeka na nas chwała wśród wojsk imperium oraz mieszkańców, a mistrzowie Balam na pewno nie będą zawiedzeni twoim awansem.

Wymagania:
- minimum ranga S
- przynależność do Balam Alliance
- posiadanie rangi Szpiega Alvarez i pomyślne ukończenie minimum 10 zleceń od tego stronnictwa
- odbycie specjalnej fabuły na zajęcie poległego Spriggana (zależnie od sytuacji).

Cechy:
- jednocześnie w składzie Spriggan może być tylko 6 osób.
- chwalony wśród Alvarez, napawa obawami mieszkańców Fiore.
- najwyższy tytuł militarny w Imperium Alvarez; w hierarchii ponad Spriggan Six jest tylko Emperor Spriggan.
- obligatoryjne narady Spriggan organizowane co pewien czas.
- pełen dostęp do ziem Alvarez, bez ograniczeń.


Rada Magiczna
Stopień I - Wysłannik
Każdy potrzebuje swoich kontaktów w gildiach oraz wysłanników na zadania specjalne. Spójrzmy prawdzie w oczy: Radni są zbyt zajęci, aby wypełniać niektóre zlecenia, bo mają tonę papierkowej roboty. Nie spojrzą na każdego przychylnie, bo nie każdy jest w stanie wypełnić zlecone przez nich zadania. A jeśli już ktoś zdobędzie doświadczenie, to już na pewno zrozumie, jak bardzo nie popłaca zdrada.

Wymagania:
- członkostwo w legalnej gildii (Sabertooth, Lamia Scale)
- ranga S
- odbycie specjalnej fabuły rekrutacyjnej

Cechy:
- możliwość odbywania specjalnych zleceń od Rady
- współpraca z Runicznymi Rycerzami oraz potężnymi magami
- dostęp do biblioteki Rady Magicznej
Stopień II - Dyplomata
Posiadanie zdolności radzenia sobie z każdym sporem w sposób niewymagający rozlewu krwi to jedna z głównych cech dobrego dyplomaty, ale nie decydująca o przyznaniu stanowiska tego stopnia. Dyplomaci na usługach Rady Magicznej zajmują się kontrolowaniem użycia magii, a także służą jako trzon wojska, korzystając nie tylko z umiejętności dyplomatycznych, ale również i swojej magii.

Wymagania:
- Wypełnienie 5 zleceń Stronnictwa.
- Ranga Szpiega oraz ranga S.
- Odbycie specjalnej fabuły na awans.
- Członkostwo w Legalnej Gildii.

Cechy:
- Zwierzchnictwo nad niewielką armią.
- Dostęp do zakazanych części biblioteki Rady Magicznej.
- Postać dostępna na każde zawołanie władcy lub wyższych rangą.

Stopień III - Radny
Nad zasadami i bezpieczeństwem świata magicznego czuwa właśnie Rada Magiczna. Siedmiu radnych ustala zasady, zmienia je, a do tego egzekwuje wszelkie kary czy listy gończe. Nie są zbyt często widziani wśród wojsk, jednak mają bezwzględne zwierzchnictwo nad Runicznymi Rycerzami.

Wymagania:
- minimum ranga S
- przynależność do Lamia Scale lub Sabertooth
- posiadanie rangi Wysłannika Rady i pomyślne ukończenie  minimum 10 zleceń od tego stronnictwa
- odbycie specjalnej fabuły na zajęcie poległego radnego (zależnie od sytuacji).

Cechy:
- Rada składa się z 6 osób i Przewodniczącego (zawsze NPC).
- może ustalać reguły świata magicznego i egzekwować kary za niestosowanie się do nich (wystawianie listów gończych).
- obligatoryjne narady Rady Magicznej organizowane co jakiś czas.
- całkowite zwierzchnictwo nad wojskiem Runicznych Rycerzy.
- pełen dostęp do ziem Fiore oraz innych (jako wizyta negocjacyjna).


Tajne Siły Fiore
Stopień I - Agent
Nie tylko Rada Magiczna posiada własne wojska, ale również i Rodzina Królewska. Nie każdy oczywiście ma prawo o nich wiedzieć, a tym bardziej należeć, bo nie każdemu królowa jest w stanie zaufać. Potencjalny chętny musi dowieść, że zerwał ze swoją dawną przeszłością i jest godzien zaufania, a zostanie sowicie nagrodzony.

Wymagania:
- członkostwo w Crime Sorciere
- ranga S
- odbycie specjalnej fabuły

Cechy:
- możliwość wykonywania specjalnych zleceń od Rodziny Królewskiej
- członkostwo w elitarnej armii królewskiej
- wymaga bycia na każde zawołanie rządzących
Stopień II - Goniec
Goniec najczęściej robi za osobę raportującą o poczynaniach wroga, ostrzegając, informując, a nierzadko również starając się chociaż opóźnić skutki. Słyną z niesamowitej mocy, którą jeszcze powiększają dzięki współpracy z Lauferami, a także dzięki zakazanym zbiorom przez nich gromadzonych.

Wymagania:
- Wypełnienie 5 zleceń Stronnictwa.
- Ranga Agenta oraz ranga S.
- Odbycie specjalnej fabuły na awans.
- Członkostwo w Crime Sorciere.

Cechy:
- Zwierzchnictwo nad niewielką armią.
- Dostęp do zakazanych częśći biblioteki Królewskiej.
- Postać dostępna na każde zawołanie władcy lub wyższych rangą.

Stopień III - Laufer
Aby zachować pełne panowanie nad wojskami Tajnych Sił Fiore, potrzebne jest dowództwo. Poza kierowaniem poczynania swoich agentów planują wszelkie działania i monitorują sytuację. Niektórzy często są oddelegowani jako oficjalna straż przyboczna Hisui. Mimo wszystko głównym ich zadaniem jest ciche operowanie nad spokojem w Fiore.

Wymagania:
- członkostwo w Crime Sorciere
- minimum ranga S
- posiadanie rangi Agenta Tajnych Sił Fiore i pomyślne ukończenie minimum 10 zleceń od tego stronnictwa
- odbycie specjalnej fabuły na zajęcie poległego dowódcy (zależnie od sytuacji).

Cechy:
- na skład dowódców zawsze składa się 6 osób oraz siódmego dowódcy.
- może wydawać specjalne zlecenia dla agentów Tajnych Sił Fiore w zależności od sytuacji.
- w hierarchii przewyższają go tylko Dowódca oraz Królowa Fiore.
- obligatoryjne spotkania z Agentami organizowane co jakiś czas.
- pełen dostęp do ziem Fiore.
Re: Rangi
Sponsored content

Powrót do góry

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Nasi partnerzy

Pension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension Sunderland