Ogłoszenia

xx.xx.xxxx

Forum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.

Fabuła

Marzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności.

A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...
— Pełna fabuła —

Aviram Ardavan

Profil — Dostępna

Waam

Profil — Dostępny

Gabriela

Profil — Dostępny

Ivrinka

Profil — Dostępna

Rekrutacja

TXT

Fora partnerskie


Zlecenia

Zlecenia 03.03.19 3:56
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Zlecenia oraz misje
Misje są podstawowym sposobem zarobkowym dla każdej gildii, niezależnie od ich położenia czy legalności. Dla nas - graczy - stanowią również podstawowy sposób rozwoju naszych postaci ze względu na nagrody w formie punktów doświadczenia oraz klejnotów - naszej waluty na forum. Każda misja wiąże się z indywidualną fabułą o różnej długości oraz treści, a podjąć się ich mogą jedynie magowie należący do gildii.

Oficjalnie mówi się, że tylko gildie legalne mogą przyjmować zlecenia - i tak jest w rzeczywistości. Sabertooth oraz Lamia Scale otrzymują zlecenia oficjalnie, między innymi od lokalnych mieszkańców, czy nawet wymagających podróży. Crime Sorciere oraz Balam Alliance już niekoniecznie, można nawet powiedzieć, że przekazywane im są w ścisłej tajemnicy przed Radą z ust do ust. Stąd też podział na misje legalne, nielegalne oraz plotki (dalej zwane Szarą Strefą). Każda tablica została podzielona według nie tylko powyższego zapisu, ale również i według poziomu trudności. Ten modyfikuje je pod kątem ilości przyznanego doświadczenia oraz wynagrodzenia pieniężnego.

Misje legalne
Klasyczny zbiór zleceń legalnych, które mogą zostać wypełnione przez gildie Lamia Scale oraz Sabertooth. Głównie polegają one na utrzymaniu porządku w skali kraju, pokonywaniu zła, pomoc mieszkańcom Fiore w różnych znaczeniach tego słowa czy nawet poszukiwania zaginionych artefaktów. Gama misji jest różna, ale zawsze jest jedna zasada: mają służyć dobru.

Szara Strefa
Lista plotek, które podlegają sprawdzeniu pod różnym kątem. Mogą dotyczyć niemal wszystkiego, od sprawdzenia tajemniczej śmierci jakiegoś bogacza, przez ślady po mitycznych artefaktach, aż po niepotwierdzone położenie jakiejś kryjówki. Tych misji podejmować się mogą Crime Sorciere oraz Balam Alliance.

Misje nielegalne
Zbiór misji dla tych, którzy nie przepadają za ładem i porządkiem, czyli Balam Alliance. Zazwyczaj polegają na zabójstwach, sianiu terroru, niszczenia, kradzieży i tym podobnych aktywnościach, jednak zdarzają się również wyjątki od reguły, które zależą od zleceniodawcy.

Misje Specjalne
Czyli zadania zlecane bezpośrednio dla magów sprzymierzonych z konkretnymi stronnictwami, tudzież Rady Magicznej, Tajnych Sił Fiore oraz Imperium Alvarez. Zakres ich celów różni się znacznie ze względu na specyfikę poszczególnych grup, a nagrody potrafią być znacznie wyższe niż w przypadku pozostałych typów misji. Zazwyczaj tego typu misje są desygnowane dla konkretnych osób i nie pojawiają się na tablicach w działach forumowych.
Misja Zwykła
Rodzaj misji o zróżnicowanym stopniu trudności, dodatkowo modyfikowanym przez czynniki takie jak zadanie wyznaczone przez zleceniodawcę misji czy nagroda. Każdy mag powinien sobie z nią poradzić, nawet na początku swojej podróży. Nie otrzymujemy za nią zbyt dużego wynagrodzenia, jednak im wyższe, Mistrz Gry może wymagać więcej od uczestników.

Misja Rangi S
Grupa misji wymagających pomyślunku, czasu oraz odpowiednich umiejętności magicznych. Często składają się z wielu walk, zagadek czy wymagają spędzenia dłuższego czasu na przemieszczaniu się z miejsca na miejsce. Nagrody za te misje są bardzo sowite i niekiedy nie są one wyrażone jedynie w postaci klejnotów. Wymagają rangi S, aby się ich podjąć, a pośród misji tego typu kryją się również zlecenia od stronnictw takich jak Alvarez, Tajnych Sił Fiore czy Rady Magicznej.

Misja Dziesięcioletnia
Misje rangi S, których nie wykonano od dziesięciu lat, stają się misjami dziesięcioletnimi. Często jest to wywołane wymaganiami dotyczącymi magów mających się ich podjąć, zadaniem, sposobem wykonania oraz innymi czynnikami, które utrudniają wykonanie tych zleceń. Zleceniodawcy potrafią oddać każdą nagrodę, aby tylko pozbyć się problemu. Zaleca się, aby w grupie chętnej do zadania znalazł się minimum jeden As.

Misja Stuletnia
Mówią, że tych misji nie da się wykonać, skoro od stu lat podejmowano się ich niezliczone ilości razy. Często warunki ich spełnienia są niewyobrażalne, graniczące z cudem, a ryzyko śmierci czeka na nas na każdym kroku. Zaleca się, aby wszyscy gracze podejmujący się misji byli rangi Asa, a drużyny były w pełni skoordynowane.


Każdy gracz ma również możliwość przyjęcia zlecenia od Mistrza Gry, czyli zadania spoza tablicy, stworzonego specjalnie przez prowadzącego. Mistrz Gry zawsze tworzy minimum dwa proponowane zlecenia, spośród których gracz wybiera jedno z nich. Podjąć się ich może każdy, o ile postacie ze sobą nie kolidują pod kątem przynależności (Saber może pójść z Lamią, ale nie może iść z Balam). Te misje przyjmuje się tylko i wyłącznie w odpowiednim temacie na tablicy zleceń. Istnieje również możliwość przyjęcia fabuły od MG, która nie jest misją, a zalicza się bardziej pod weryfikację plotki. W tym celu jednak należy się zgłosić do tematu bezpośrednio obsługiwanego przez MG (tutaj), który wymyśli coś dla chętnych graczy. W tych przypadkach nie ma blokady, jeśli chodzi o gildie, jednakże nie mogą być one premiowane przez zleceniodawcę wynagrodzeniem w postaci klejnotów — bo nie jest to misja od zleceniodawcy. Taka misja może zawierać jakiś element, o który poprosi gracz lub gracze w drużynie.
Re: Zlecenia 14.12.19 19:11
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Zlecenia nadzorowane
Jest to typ misji, które nie wymagają ingerencji Mistrza Gry w fabułę, ale muszą być wykonywane w grupach co najmniej dwuosobowych. Wymóg ten istnieje ze względu na formę ich przeprowadzania: gracze sami kierują zdarzeniami na takim wątku, sami ją prowadzą od początku do końca. Misje pojawiające się na tablicach z dopiskiem "Nadzorowane" zawsze są poziomu Zwykłego, jednak gracze pragnący jakiegoś większego wyzwania, tudzież zwiększyć swoje pole do popisu w kreowaniu fabuły mogą poprosić administrację lub MG o wspólne stworzenie podstawy do misji, która pojawi się w formie kartki ze zleceniem wybranym przez uczestników miejscu.

Każda misja musi być nadzorowana przez Mistrza Gry (stąd też nazwa tego typu misji), który będzie pilnował jej przebiegu oraz - w razie potrzeby - w nią zaingerować. Obserwuje on poczynania graczy i nadzoruje, czy nie dochodzi przypadkiem do zbytniego nagięcia uniwersum, logiki czy realiów.

Wśród nagród za tego typu misje poza punktami doświadczenia oraz klejnotami mogą się znaleźć również elementy magii kolekcjonerskich czy nawet artefakty podstawowego poziomu.

Za takie misje nie można zdobyć
- Artefaktów od rangi Mistrzowskiej wzwyż.
- Złotych Kluczy do Bram Gwiezdnych Duchów.
- Mistrzowskich dusz do Take-Over.
- Praenowego ekwipunku dla Podmiany.
Na takich wątkach nie wolno
- Doprowadzać do wydarzeń o zbyt wielkim znaczeniu dla ogólnej fabuły forum.
- Stałych przemian postaci pod wpływem klątw czy eliksirów (o ile wątek zakłada takowe, można doprowadzić do tymczasowej transformacji na czas wątku).
- Korzystania z zaklęć oraz artefaktów innych niż te wpisane do KM.


Zgodnie z powyższym zapisem, każdy gracz jest na takiej misji Mistrzem Gry. Mają oni pełną dowolność w kreowaniu wydarzeń, manipulacją postaci niezależnych oraz wrogami, jednak wymagane jest trzymanie się zapisów systemowych oraz działań własnych i cudzych zaklęć. Im większa spójność oraz wkład włożony w fabułę zaprezentują piszący wątek, tym lepiej. Misje nadzorowane również mogą służyć za przykład pisarski przy próbie zgłoszenia się do roli Mistrza Gry.
Re: Zlecenia 15.12.19 18:13
Echo
Miano :
txt
Wiadomości ogółem :
295
Postów fabularnych :
9
Data dołączenia :
18/02/2019
Echo
Mag Balam Alliance
Listy gończe
Kolejną odskocznią - obejmującą głównie Balam Alliance oraz Crime Sorciere - jest możliwość podjęcia się zlecenia zwanego Listem Gończym. Są to zadania wymagające sprowadzenia innej postaci - żywej lub martwej - w oblicze zleceniodawcy celem zdobycia nagrody. Powody wystawiania takowych zleceń są różnorodne, choćby piętrzące się przewinienia wobec Rady Magicznej, czy nawet samo pokrzyżowanie planów Balam Alliance.

Zlecenia listów gończych może wystawić dosłownie każdy: od majętnych mieszczan, przez organy rządzące, aż po Mistrzów Gildii. W przypadku zleceń wystawionych przez tych ostatnich (najczęściej dotyczących dezerterów oraz osób, które dopuściły się ataku na członków gildii), istnieje możliwość, aby gracz z Lamia Scale lub Sabertooth dołączył do akcji poszukiwawczej, jeśli dotyczy ona kogoś z ich gildii.

Zlecenia poszukiwań zamieszczone są na tablicach tak samo, jak zwykłe misje. Wszystkie z nich jednak zaczynają się od słowa "Poszukiwany/a!", a w opisie znajduje się informacja o tym, iż jest to list gończy danej klasy. Zgłoszenia do nich wyglądają dokładnie tak samo, jak przy regularnych misjach, jednak ze względu na wymóg wytropienia gracza czy NPC, są one dłuższe lub nawet podzielone na kilka części. Jeśli gracz podjął się poszukiwań postaci innego gracza, ma on prawo wtrącić się do fabuły poszukiwanego, ale dopiero gdy już natrafił na jego ślad i go odnalazł, a wszystkiemu przygląda się Mistrz Gry. Zabronione jest wejście do tematu w ramach "losowego spotkania" bez żadnych wcześniejszych ustaleń.
Wejście w szeregi danej gildii jako szpiega to również element wątku poszukiwawczego i jest uznawany przez mistrzów gry za sposób odnalezienia zbiega. Wciąż jednak wymagana jest obecność prowadzącego, który będzie oceniał poczynania szpiega.

Cena za czyjąś głowę jest zależna głównie od poziomu wystawionego listu. Dużą rolę gra tutaj również powód wystawienia zlecenia, tworząc tym samym dodatkowe ścieżki zakończeń, między innymi oferując inną nagrodę za przyniesienie sprawcy do innej osoby. Celami wielu listów gończych będą postaci NPC, jednak takowe mogą zostać wystawione również za graczami.

Powody wystawienia listu gończego
1. Postać w przeszłości (historii) dopuściła się występku karanego bardziej niż grzywną. List zostaje wystawiony w momencie startu rozgrywki bądź w momencie pojawienia się poszlak łączących sprawcę z wydarzeniem.
2. Postać przyczyniła się do poważnych występków na oczach świadków w trakcie wątku fabularnego.
3. Postać opuściła gildię i przekazała tajne informacje na jej temat komuś innemu, szczególnie wrogom. Gildia często wystawia list gończy w momencie zaginięcia maga, aby zablokować dostęp do informacji.
4. Ktoś (gracz lub NPC) był świadkiem zdarzenia wyjętego spod prawa i zgłosił to dalej.
5. Gracz legalnej gildii lub Crime Sorciere przeszkodził w działaniach Szpiegom Alvarez bądź Sojuszowi Balam.
Poziom I Listu
Postać sprawiła krzywdę komuś poprzez kradzież, pobicie oraz inne czyny karane głównie grzywną bądź więzieniem. Mogą być wystawiane przez niezależnych zleceniodawców, NPC oraz mistrzów gildii. Gracz o tym poziomie listu może zostać zaatakowany tylko i wyłącznie przez graczy o tej samej lub niższej randze.

Poziom II
Jeśli czyny karalne się powtórzyły lub osiągnęły o większy stopień, niż wspomniano wyżej, może zostać wyznaczona o wiele wyższa nagroda. II Poziom zazwyczaj stosuje się, gdy ucierpiały większe grupy, społeczeństwa czy tym bardziej gildie. Do finansowania i wystawiania tych listów dołącza się również Rada Magii. Postacie o tym poziomie mogą zostać zaatakowane przez każdego.

Poziom III
Za poważne przewinienia wobec grup czy działania skutecznie utrudniające działanie magów na terenie Fiore zostają wystawiane sowite nagrody pieniężne, głównie za przyniesienie ich głów lub innych dowodów na zabójstwo. Są jednymi z najbardziej opłacalnych zleceń, ale również i najtrudniejszych, podjąć się może ich każdy, kto czuje się na siłach. Tych zleceń już nie wystawiają zwykli ludzie, obowiązek ścigania takiego sprawcy przejmują na siebie takie instytucje jak Rodzina Królewska, gildie, Imperium Alvarez czy Rada Magii. Postacie o tym poziomie mogą zostać zaatakowane przez każdego.

Poziom IV
Najtrudniejsze ze wszystkich misje, trudnością porównywalne do stuletnich. Magowie objęci tymi zleceniami często są nieuchwytni, a jeśli już znajdziesz jego ślady i go wytropisz, napotkasz się z ogromnymi problemami w trakcie walki. Poziom IV jest wystawiany głównie za masowe anihilacje, niezależnie od strony barykady, a jedyną opcją jest śmierć takiego maga. Postacie o tym poziomie mogą zostać zaatakowane przez każdego.


Re: Zlecenia
Sponsored content

Powrót do góry

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Nasi partnerzy

Pension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension SunderlandPension Sunderland