Ogłoszeniaxx.xx.xxxxForum zostało dostosowane do przeglądarek Google Chrome oraz Opera, zaleca się przeglądać forum na ekranach o szerokości minimum 1300px.FabułaMarzec X782— Od Snu Magów minęło już pięć lat i potencjalnie wszystko wróciło do normy. Nie tylko legalne gildie powróciły do swojej świetności, jednak działające od tego czasu Balam Alliance wcale nie zdecydowało się odpuścić własnych planów. Szykował się bardzo obfity okres pod kątem ilości dostępnych zleceń niezależnie od przynależności. A jakby tego było mało, wiele osób donosi, że spotkały widma ludzi oraz istot nie z tego świata napotykane od czasu do czasu, zwłaszcza że ostatnio coraz częściej się o tym mówi...— Pełna fabuła — RasyStrona 1 z 1 • Miano : txt Wiadomości ogółem : 295 Postów fabularnych : 9 Data dołączenia : 18/02/2019 Echo Mag Balam Alliance Rasy Różne istoty stąpają po naszym świecie, niekiedy powodując odrazę albo podziw. Często ich pojawienie się kończy odczuciem negatywnych czy po prostu skrajnych emocji, chociaż czasem i pozytywne reakcje się trafią. Na forum dostępnych jest kilka dodatkowych ras, które bazowo nie różnią się praktycznie niczym poza cechami wyglądu. Wciąż są to ludzie, którzy po prostu różnią się od pozostałych wyglądem, jednak mają możliwość dokupienia zaklęć pasywnych lub aktywnych, aby tę różnicę podkreślić różnymi cechami. Do dyspozycji zostały oddane rasy najczęściej pożądane przez użytkowników for fantasy (do których niewątpliwie się zalicza uniwersum Fairy Tail): demony, elfy, zwierzoludzie, a poza nimi znajdziemy również rasy typowe dla kanonu mangi: ludzi oraz Exceedy. Należy jednak podkreślić, że cechy mogące wpłynąć na rozgrywkę niepodparte umiejętnościami w karcie magii pozostają jedynie elementami wizualnymi. Przykładowo, na skrzydłach nie polecisz, jeśli na samym początku nie stworzysz umiejętności na to pozwalającej. Nie będziesz miał rozwiniętego węchu czy słuchu, jeśli nie będziesz posiadał(a) zaklęcia pasywnego na to pozwalającego. Twoja postać może przemienić się również fabularnie, jednak zasada jest dokładnie taka sama: oparcia formy postaci o magię, jest to tylko dodatek wizualny. Dlatego, zanim dodasz swej postaci skrzydła, zastanów się, czy aby na pewno znajdziesz w magii miejsce na odpowiednie umiejętności związane z wizerunkiem. Brane pod uwagę są również klątwy rzucone na wasze postacie zmieniające ich wygląd. Istnieje jedna reguła tego wszystkiego: postać musi być humanoidalna. Niemożliwe jest stworzenie więc smoka, cerbera, chimery, czegokolwiek, jeśli choć z postawy nie przypomina człowieka. Należy jednak uwarunkować ewentualne bonusy poprzez zaklęcia pasywne w magii. Poza ludźmi gracze mogą wybrać również przedstawicieli następujących ras: Chimerae, Demonów, Fae oraz Exceedów. ChimeraeRasa ta jest uosobieniem przystosowania do otoczenia. Bezlitosne warunku na większości terytorium Minstrel sprawiły, że rdzenni mieszkańcy musieli się w jakiś sposób do nich dostosować, aby nie przegrać z innymi istotami w tym wyścigu o przetrwanie. Wielu z nich zaczęło z dnia na dzień okazywać cechy charakterystyczne dla różnego rodzaju zwierząt, przez wilki, koty, po nawet antylopy czy jaszczurki. Nietrudno było więc spotkać osoby o charakterystycznych kocich uszach czy niedługim ogonie, nawet i zdarzają się osoby o budowie nóg podobnej do zwierząt kopytnych czy tacy, którzy nie mogą się opierać na własnej termoregulacji i muszą w jakikolwiek sposób podnieść swoją temperaturę ciała przed działaniem. Wszelkie te modyfikacje zawdzięczają magii zaklętej w wodzie i powietrzu, które przez wieki wpływały na ciała ich dziadów i pradziadów żyjących w Minstrel od zarania dziejów. Wszystkie te modyfikacje sprawiły, że dzisiaj podwładni Rafaonisów są w stanie zawalczyć o tereny dotąd odludne, tym samym zapewniając krajowi stanowczą ekspansję w miarę rozrastania się stolicy i budowy kolejnych miast. Przedstawiciele tej rasy niejednokrotnie okazywali się niesamowici w walkach ze względu na wręcz zwierzęce zdolności poruszania się. DemonyPrzedziwne pojawienie się demonicznych ksiąg w X66 roku nie zwiastowało praktycznie niczego dobrego, ale kto wówczas mógł o tym wiedzieć? Wielu zastanawiało się, o co z tym wszystkim chodzi, niektórzy postawili na zachowanie dystansu i zostawienie sprawy samej sobie, a inni zdecydowali się sprawdzić, co w trawie piszczy. Właśnie oni sprawili, że w ciągu kilku miesięcy na ziemi pojawiła się nowa rasa: demony. Te plugawe, często pragnące zniszczyć każde życie na ziemi nie tylko korzysta z magii, ale również w większości przypadków: klątw. Posiadają postawy humanoidalne, ale ich wygląd potrafi się różnić znacznie bądź prawie wcale, ograniczając się do niewielkich dodatków wizualnych. Część z odpieczętowanych demonów zdecydowała się skorzystać z powłok całkowicie ludzkich poprzez opętanie swoich ofiar i korzystania z nich we własnym celu. Rasa ta zalicza się do takich, które nigdy nie umrą ze starości, jednak od obrażeń już owszem. Są szczególnie wrażliwe na magię Zabójcy Demonów ze względu na cząstki negujące ich życiodajną energię. Warto jednak zauważyć, że nie każdy demon jest zły do szpiku kości: wśród nich pojawiły się jednostki, które gotowe były uczynić kogoś Zabójcą, aby tylko pomóc w likwidacji jednostek splugawionych chęcią rozlewu krwi. FaeNa tle ludzi prawie wcale się nie wyróżniają, wielu nawet by powiedziało, że takiej rasy jak Fae nie ma. A jednak: istoty o spiczastych uszach i gładkich rysach twarzy określające siebie samych jako obdarowanych samo ethernano są wśród nas. Potocznie nazywa się ich wróżkami ze względu na trudność ich przedstawienia, więc przyrównuje się ich do uszatych właśnie. Są to istoty pochodzące z ziem dawnego centralnego Bosco dzisiaj wytyczonych przez granice tegoż kraju oraz Isenberg, a ich wygląd stał się taki głównie ze względu na anomalie związane ze źródłem Jedynej Magii połączone ze sposobem padania promieni słonecznych na te ziemie. Wchłaniane w ten sposób cząsteczki ethernano ostały się w ciałach ówczesnych boscowian i na przestrzeni lat doprowadziły do mutacji dzisiaj zwanej jako Fae. Nie każdy rdzenny mieszkaniec jednak został obdarowany przez Jedyną Magię w ten sposób, stąd też częste uczestnictwo przedstawicieli rasy w kultach lub ich obecność na wysokich stanowiskach w strukturach zarówno Isenbergu, jak i Bosco. Fae również mogą się poszczycić dodatkowym elementem, który ujawnia się u nich podczas walk z użyciem zdolności magicznych: ich żyły zaczynają błyszczeć od nagromadzonego w nich ethernano, przez co stają się widoczne gołym okiem. Exceed Badacze magii po dziś dzień kłócą się, skąd przybyły do nas Exceedy. Pojawienie się ich w naszym świecie budziło dotąd wiele kontrowersji, również i to, że Fiore zaoferowało im azyl z możliwością założenia miasta. Dahlia - bo tak nazwana została stolica tej rasy - dziś ściąga przedstawicieli tej kociej rasy z całego Earthlandu. Nie ma ich wciąż zbyt wiele, bo liczą sobie około trzystu osobników, jednak wystarczy to do utrzymania odpowiednich struktur. Warto też zauważyć, że wiele z nich decyduje się na utylizację swoich niesamowitych zdolności do rozpoczęcia kariery maga. Nie tylko są w stanie korzystać z niezwykle ciekawej magii zwanej Aerą, ale również w ramach rozwoju mogą zacząć przybierać postacie pół-ludzkie lub całkowicie ludzkie, a nawet nauczyć się nowej, niezależnej od nikogo magii. Warto też zauważyć, że tylko Królowe Exceedów są w stanie powołać nowe pokolenia kociej rasy do życia, a na świat potrafią wypuścić dziesiątki jaj, które wkrótce się wykluwają do postaci małych, bardzo szybko dorastających kotów. Strona 1 z 1 Pozwolenia na tym forum: Nie możesz odpowiadać w tematach
|